Visa bild i inlägg
Har du lagt märke till att på vissa inlägg så syns bilderna direkt i tråden, medans andra endast som en klickbar bild uppe i högra hörnet?
Det finns tre sätt att ordna till så att bilden syns i inlägget direkt.
- Bli plus-kund på iFokus, då får du tillgång till att klicka i en liten ruta som säger "Visa bild direkt i inlägget". Läs mer här om hur man blir plus.
- Om du använder Internet Explorer kan du kopiera bilden och gå tillbaka till ditt inlägg (inom 1 timme) och klistra in bilden direkt i inlägget. Dock gör detta för plus-kunder med funktion "Visa bilder direkt i inläggen" att bilden visas 2 gånger.
- Be någon av moderatorerna att "lägga in bilden" - vi går då in i ditt inlägg och klickar i rutan "Visa bild direkt i inlägget"

Jag brukar vara lite busig och fixa bild direkt i inlägget åt folk ibland, så om någon märker att deras bilder ligger i inlägget trots att dom inte fixat det själva eller bett om det så är det bara lite bus från min sida 

Vad kul och bra att du tog upp det Grodan! =D Jag satt faktiskt imorse och letade efter info just om det. Nu vet jag varför det inte har funkat alldeles plötsligt, då. Jag som letade och letade efter svar. x_x Men jag använder ju inte IE! Tack för infon, nu kan jag lägga upp bilderna i inläggen igen! =D
#2 Hur kan du göra det om du inte har IE o inte plus?
#1 Det är inte bus, det är en fin sörvis du provaijdar medlemmarna här

Jag har IE, jag bara väljer att inte använda det. =) Så jag byter helt enkelt och använder den när jag lägger in bilder.
#5 Ah! Dänn aj c… tycker du också att datorn lixom skär sig när man öppnar IE?
#6 Skär sig när man öppnar IE? Say what? 
LIXOM skär sig…
hela datorn skakar, bomber visar sig och saftblandaren snurrar jättefort!!! 
AHA, du menar SÅ! 
glömde att virusprogrammet också säger att det är trojaner ombord

På HÄR !? 
Mvh Ellenfyrkant

Åh, jag brukar bara vara och busa i bildtrådarna jag.
Tänker att en del kanske inte alltid vill ha bilden direkt i inlgget.
Mvh Ellenfyrkant
#12 alla vill väl det? så mycket lättöverskådligare då! ett klick mindre om man nu inte behöver se bilder i orginalstorlek…

#13 Nepp, jag vill inte alltid det i mina inlägg faktiskt. 
Mvh Ellenfyrkant

#6 Oh ja! Det blit bara fullt med bomber och saftblandare som snurrar jättefort, samma ögonblick jag klickar på IE. x_x IE vill bara krasha - och när den inte krashar så snubblar den över virus och poppar upp 'virussidor' inbäddade i bilder så det blir omöjligt att läsa serier på nätet. Saker som Firefox och Google Chrome inte ens blinkar åt. o_0
#15 JÄIJ!!! Exakt så!