Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 258 ggr
mandymoo
0

Gormorgon, 3 mars

Ville bara vinka godmorgon till alla som är här eller kikar in underdagen…

Ha en bra lördag

Kram

Muszimba
0

Jag vill oxå önska alla en god morgon och en trevlig lördag. sitter här hemma idag för första lördagen på evigheter UTAN killen hemma(jobbar), attans vad skönt utan karl idag. Ska diska och eventuellt städa, beroende på hur min nacke mår lite senare.

Helgglada kramar till er alla.

Mymlan
0

Har varit och spenderat bort ca 1900:- på hyllor, konsoler samt det man sätter konsolerna på samt en slagborr för 199:-. Köpt trädgårdskalk för ha i marsvinsburarna, flugorna har missuppfattat detta med sova under vintern, här flyger de. Hjälper ej att rengöra burar 2-3 ggr/vecka åt dem. Sedan lyfta ut djuren från mitt rum så R kan börja borra, vill ej ha djuren i rummet då.

Tvättstugan idag med.. Trodde min mus skulle varit med i gårdagens HJÄLP på tv men en söt hamster var med..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[mjuue]
0

God morgon :) Eller good dag snart :P Jag såg på HJÄLP igår :)

Ja den söta hamstern som hon typ slog ihjäl x) Ne men den låg ju där på bordet när hon slog nånting :P

Muszimba
0

Musen kanske är med vid annat tillfälle. Jag missade programmet igår, men ska se reprisen imorgon.

Mymlan
0

Blev inget borra upp hyllor vi fick akut åka in med Mellanpudeln, Bella, 13½ år till Roslagstulls djurklinik ( de har öppet lördagar). Bella har livmoderinflamation. Tyvärr oförsäkrad jag fick ej ta försäkring på henne då hon flyttade hem till mig Maj -06. Och 19 tusen som Bagarmossen skulle har har jag inte råd med :-(

Men nu fick hon Baytril och vi ska på tisdag ta henne till Din veterinär i Märsta där jag får faktura och säkerligen får betala av så ska vi ta bort livmodern på henne. Är det nu så hon blir apatisk eller börjar dricka kopiösa mängder vatten så får vi åka in akut med henne. Hon har som tur är ingen feber.

Elyria
0

Oj, vad dyrt. Hoppas det blir rejält mycket billigare i Märsta….

Mymlan
0

#6 Kosta vad det kosta vill, får jag bara betala av det så. Nu gick det på 960:- på Roslagstull, vilket mer kändes humant. Men hade jag vart rikemanstös så hade jag kastat ut 19 tusen för få det gjort.