Statistik v 32
Förra veckans statistik

Jay 2:a ! ;D
Mvh Ellenfyrkant
Wee, jag är överhuvudtaget MED!
/Anneli
duktigt, axi… hur fasiken det nu kommer sig att du är här… berätta, varför är du här? hehe… och har du några möss nu?
Det undrar jag med! Haha, nä, det står väl på min presentation. Förutom att det är trevligt här och väldigt segt på andra sidor. Ja, det är klart jag har möss. Uforia från Karmas första kull är 2 år och typ 3 månader. Gloria från Karmas kull som jag fick här är 1½, och den fläckiga lilla svenska plutten från mitt gamla plugg, är runt 2 hon med. Så ett gäng äldre tanter har jag.
Är nog lite sugen på två långhårstjejer i framtiden, om jag inte pausar ett tag. Inte bestämt mig riktigt.
/Anneli
Just, den gamla musan. Så skoj med gamla Engelsktypade möss. Gick någon vidare på Karmas ungar? Finns någon hane också vid liv?
Ann-Marie tog någon kull på en hane och jag tror att Elin också gjorde det. Ingen aning om vad det blev där faktiskt, jag har precis mailat Ann-Marie, så jag ska höra lite hur det går.
/Anneli
Men vad fasen, här tyckte man hade legat i och skrivit som besatt åsså hamnar man ändå inte i tre-i-topp 
#7 jag skulle säga att Artlink kom på 3dje plats enbart för sitt namn… ni har ju faktiskt delad 3:e plats egentligen
#8 men ändåååå!
Du fixar det i December… hon har ju barn, familj o hektiskt liv… 
Haha!