sömnlös
grubbelskalle håller mig vaken… någon mer som e sömnlös?

Är vaken än, fast jag inte borde. Har använt mig för mycket av handlederna idag, och vet att jag kommer att sova dåligt. Har bara en tablett kvar, så det blev 2 glas vin istället. Har precis tagit sista slurken, så nu ska jag natta mig. Räknar med att somna, och har jag tur får jag sova djup hela natten. Annars sover jag lite sämre, dock ingen fara, för allt tungt är gjort, måste bara städa akvarium, jobba genom en hög med papper och skriva svemus årsmötesjox imorrn. Sedan ska jag ta en buss till stan, miljöträna Raksha och Vidar till Krister slutar jobbet. Då ska vi storhandla, sen hem och packa upp, göra middag och sortera undan en gflyttlåda med hox vi inte får plats med i matselen efter ommöbleringen.
Jobbar bara 2 dagar den här veckan. Fredagen ska jag ägna åt burstädning och packning, för på em drar jag till stugan för min sista hela vinterveckosemester. Då hinns det med att vila och ta det lugnt. Ska försöka åka slalom en dag, och annars bara slappa, vila, varva ner, mysa och ha det härligt!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
gäsp* blir trött när jag läser hur mycket hon ska göra…

hej.

jag trodde att det var bara jag som var vaken så här sen 
hej hej, nädå… jag satt å glodde lite i gamla trådar.. kan inte sova

Hej, nu är man själv här igen som vanligt :(

Jag är här ;)

Jag är vaken :)

Ja men va många som var uppe och ugglade inatt… själv så la jag mig o läste lite istället för att sitta vid datorn *ler*
Jag var uppe till kl.2
Men var inte vid datan :P