Grodan!
hihi… sötnos!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
(glömde tydligen logga ut häromdagen)

Hoppas allt är bra med dig, kärleken och alla fyrbeningar. Idag är det vår, har precis varit på en underbar promenad! *glad*
Allt är kanon här. Känner att jag behöver data-ikapp mig lite…
Hur är läget med Grodan idag?
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#4 Haha, vilken söt liten tråd du hittade. Från den tiden då mus-ifokus var väldigt sällskapligt och hade många aktiva.
Jag är trött, hade lite ont i armen efter vaccinationen, men hade på voltaren och nu är det borta, men som sagt trött och seg.
Hur är det själv?
Kollade en rulle som fått rätt dåligt betyg, endast 5 typ. Och jag tyckte den var rätt bra. Awake. Har du sett den?
#5: Jag smälter i värmen - tog en cykeltur på dagen och kunde inte sluta svettas 33 grader och blåsigt.
Jag är dålig på film och har just nu inte ens en redig TV men allt blir så mycket bättre när men kollar på telefonen i miniformat.
Längtar nästan efter vinter ☃️
#7 Är du självmordsbenägen?
Jag klippte gräsmattan 1 timme igår, när det var 32 grader. Jag fick panikattack och mådde skit. Gör fasiken inte om det. Skiter i det där jäkla gräset nu.
Har inte haft tv på 20 år eller nåt. Hade en tvd ett tag. Innan det var det också typ 10 år… Aldrig eg varit en tv-människa. Är för rastlös och bara zappar.
Men jag har en bra dator. (Ja utom igår när jag råkade få någon slags "sticky Ctrl" på skiten och fick panik. Lyckades fixa tangentbordet så att det släppte dock.)
Det kanske var svett som kom ner i tangentbordet?
#8: I bästa fall kommer gräsmattan att vara gul ett tag.
Det gäller att tänka positivt!
Annars känns det som att gräsklippning inte var den bästa sysselsättningen på årets varmaste dag.
Nä TV behöver man inte.
- Redigerat 2021-06-19 20:17 av Pyttelite