Logi på SM 2010? =3
Är det nån som ska bo på själva Vilsta Sporthotell av er som ska åka till SM? Ni som inte ska det, var bor ni?
…Nån som vill dela ett rum? ^^'' *Snål*
Jag ska dela en stuga där på Vilsta Sporthotell med Muszimba. Tror vi har en eller två bäddar över (det var en 4-bäddsstuga vill jag minnas) så du får nog plats hos oss! Kom dock ihåg att jag har min hund med mig, så du bör inte vara varken allergisk eller hundrädd - han är ganska framfusig och på tok för glad i människor ;)
Men hör med Muszimba hur vi har det med plats, det är hon som har bokat! :)

Åhhh! =D Det vore ju toppen! Jag är allergisk mot alla pälsdjur - men jag har både kaniner, möss, hund och katt hemma. Så bara en hund en helg blir rena semestern för mina allergier. XD Så nä, det är inga problem alls, jag är jätteförtjust i hundar. =) Jag ska kolla med Muszimba då. Sen gäller det också att jag har råd med "hyran", så att säga. ={
#2 Oj, hur sjutton går det ihop? Medicin? Har du nått mirakelpiller eller nånting? Kanske kan tipsa min mor som också är allergisk mot alla våra djur x)

#3 Tavegyl, Aerius och Bricanyl + en hel massa självplågeri. XD ((Aerius framställde min läkare faktiskt som ett mirakelpiller, "Ta det varje dag så får du aaaldrig mer besvär med allergi. O_O" lol, det var ju inte sant och inget jag trodde på heller. Hon trodde väl att det var psykiskt eller nåt.)) Men jag kan inte plocka upp kaninerna för de hårar något fruktansvärt. =/ Men jag lever trots alla djuren - YAY! X'D
#4 Ballt, fast tycker himla synd om dig :P

Lämnat svar till dig i ett PM Hyeonmu och även via telefon.
Du får plats.