God morgon måndag 5 mars.
God morgon på er alla musälskande människor.
Idag kom jag upp i vettig tid för att kunna sitta här framför datorn innan jag ska iväg på ett möte på förmiddagen, sedan hem och försöka sova lite innan man ska jobba natt och sedan kväll imorgon med 8 timmars frist mellan dessa 2 pass.
Jag har även hunnit med att gosa lite med mössen innan de somnade in för dagen.
Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
Jag har varit i skolan. Kom precis hem..
Första skoldagen efter lovet :P
Jo vi ska ha en vecka i skolan.. där vi får välja 2 st saker som vi ska göra hela veckan. Tex sticka/virka, keramik .. o massa grejer. Det är 35 saker att välja på (!). Så jag har världens beslutsångest. Plus att mina kompisar vill inte göra samma sak som jag. Dom vill sy ett klädesplagg och ha skrivstuga. Jag som vill ha med djur.. finns en sak som är jätterolig som jag vill ha! Då får man åka på studiebesök 2 dagar och sen göra saker om djur. Men ska jag ta det med djur.. och vara ensam? Eller ska jag vara med mina kompisar och ha det halvtråkigt + att jag inte ens gillar o sy eller skriva noveller. Hmm…..

Jag har varit flitig… morgonfodrat i stallet vid 7 - mockat, flyttat på hö, soppat rent o gjort lite mat till eftermiddagen. Varit till läkare o sen fikat med hon som äger hästen o fått nytt täcke till honom - det han har nu har gått sönder *Ler*
Kommer att bara ta det lungt idag … jätte *Ler*
Jag vart hastigt och lustigt väckt 08.30 av R som sa du ska vara i Märsta med Bella kl 10.00. Så det blev taxi in för kommunalt hade jag ej hunnit till kl 10.00. Så nu är Bella´s livmoder borttagen, klor klippta, 6950:- tandstens skrapning fick vi på köpet så det tackar jag hemskt mkt för. Så passade vi på köpa hem köttfärs från Willy´s 39.90/kg (kalvfärs hade de för samma kg pris). Så nu får vi leva fattigt ett tag.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag har jobbat, vilat, skurat musburar… O ska strax lägga mig så jag orkar med morgondagen också.