Vad gör ni?
Jag har tråk och är ledsen, ångrig och saknig. Vill gärna fika o leka med någon. Finns någon där? Känner mig ensam å dum… snyft… 
Jag skrev precis ett mail till annonsören för denna annons
http://www.blocket.se/vi/11007834.htm?ca=15_s
-------------------------------------------------------------
Förlåt…
MEN GUD!!! Hur kan du ha en illerpäls??? Jag har iller som husdjur och de är så himla underbara!
_-------------------------------------------------------------
_

Håller med dig Grodan. Hur ändan in helsefyr kan man ha en illerpäls eller varför en päls i huvud taget?
Pälsen gör sig bäst på djuret. Om gud velat att vi skulle ha päls så hade han satt päls på oss.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
bra skrivet mymlis… fast jag har päls… lite här å där… hihi
Skickar en kram till Grodan - som INTE är "dum" !!! 
*krama tebaka*
Inte ska du känna dig så! Vet inte vad du varit med om men vad det än är så hjälper det inte att må dåligt. Bara att se framåt kan förändra något.
Kraaammmm! Du är bra! 

jo, jag tänker så att det går snart över… så fort lite vatten flytit under bron… typ
tack cosmonita och amaira
Hejsan
Kom precis hem från en ganska jobbig dag xD Först åkte jag till Solna centrum och var där o åt lunch och bla bla bla. Köpte en väska, som jag ska göra om lite grann till en utställningsväska :D Till mustransportburar och sånt :)
Sen så åkte vi till Solna Zoo som inte hade en enda dunabur! Så vi fick åka till Bromma Zoo och där hade dom :) Så jag köpte en där. Sen så blev det två st hus med massa roliga grejer på.. från Solna Zoo. Och köpte solrosfrön.. o så en vattenflaska. Bara saker till mössen med andra ord xD
Förutom en sak.. gick till frisören :D Och har en helt annan frisyr nu :)
Sen när vi kom hem (åkte me min mamma) så hade veden kommit. Dom skulle ha kommit igår!!! Men nu hade dom kommit med ved, och det är jättemycket. Men grejen den var att dom hade lagt den i snön!!
Vi skulle ju ha TORR ved! Åsså kommer dom dagen efter, vi hade inte blivit informerade. Plus att dom lägger den mitt i våran snödriva :( Så jag och min brorsa fick bära ved, 20 st jättestora påsar med ved. Som hade snöö i sej :/ Så jag fick stå och slå en påse mot marken jättelänge så åtminstone lite av snön försvann. Så vi fick suur ved :/ Dumma .. ja vilka det nu är som kom med veden!
Det är det jag har gjort
hur kan man ha på sig päls från något djur överhuvudtaget säger jag?! det finns många otäcka människor med pälsar. mkt i sthlm där jag bor.. jag blir ledsen och tänker på min shetlandsshepdog.. (som är i himlen nu
) älskade hund.. hans päls såg ut som rävpäls ungefär (fast finare :) ) och när nån går förbi på stan med rävpäls blir jag extra upprörd och ledsen… låt djuren vara ifred! dumma människor!! 
#11 naaa, nu märker du ord lite… men visst har du en poäng där… dock blev jag så jäkla upprörd över hur dessa farmillrar har det när jag VET hur underbara djur det är… självklart förespråkar jag inga pälsar alls, i a f inte där djur måste lida först… om du vill göra en väst av din hund som blev 15 år så… ja, då är det upp till dig faktiskt
nä vad hemskt! det skulle ju vara fruktansvärt att vilja göra det.. !
eller ja okej man får väl göra som man vill.. det är väl lagligt att göra så antar jag? men det är väl mkt som är hemskt som är lagligt.. tror att tidelag är lagligt i sverige.. fy f** säger jag . men ah det är mina åsikter.. folk får väl ha sina pälsar så mkt dom vill då..
tog jag i lite där… kanske inte är lagligt alls å göra pälsväst av sin gamla hund… vad jag ville få fram var väl bara att när djur sitter på farmar i väntan på att avlivas och bli del i en päls… att det är sådant djurplågeri, inte fan kan en vettig människa bära en sådan päls med gott samvete… däremot att göra en väst av ett älskat husdjur (hund eller varför inte häst) som levt ett normalt och lyckligt liv och avlivats/dött av naturlig ålder är ju mer en kärlekshandling…

jag sitter å läser massa saker om råttor å kollar på blocket. Har gjort det i tre timmar nu :P
kollar även på Desperate Housevives
ja det är klart, vill man det så är det väl ok liksom, för mig skulle det kännas otäckt, men allt är en smaksak.
ja det är hemskt att föda upp djur för att ta deras päls

Jag kollar runt här och lyssnar på musik. Städade nyss mitt rum.
Idag fick Jasper pannkaka :) Han älskade det.
Just nu så kollar jag på bebisen som försöker kolla in gallret på buren xD
Ser så roligt ut. Hon sitter på hängsaken o så går hon lite längre ut och hoppar in igen, hon vågar inte :P Sen så sniffar hon o nosar på gallret, men hon når inte upp. Det är så sött :)
ååååååh, pannkaka… *saknar*

Haha :P
Du eller dina möss? Eller kanske båda?
Jag är trötter *gäsp*

jag är vegetarina och vart större delen av mit tliv och en sak jag finner lustigt är de "modeveganer" (småkids) som demonstrerar och gapar över päls medan s de går i sina skinnjackor och läderkängor. Snacka om att kasta sten i glashus
(ps inget av detta är riktat mot någon här, jag blir också arg när jag ser pälsar, ush)
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Har nyss kommit hem från jobbet och ska försöka sova några timmar innan killen ringer & väcker mig 12:30 för att jag ska jobba 15-23 ikväll igen…