Möss säljes!
Pga av flytt så måste jag skära ner på antalet djur och det blir mina älskade möss som får gå
Först är det två mus honor som kommer från Vattnadal dvs de har stamtavla.
*Vattnadals Pimu (jenka) född 09/11 - 09 argente bandad lh. Hur mysig och nyfiken som helst.
*Vattnadals Hedbrandt (shake) född 12/7 -09 Agouti burmese fox ssk. Jätte söt tös som dock är lite blyg i början men när man blir mer bekant med henne så går det bättre.
Båda är sve/eng typade
Sedan är det tre tjejer från djuraffär. Har jättebra temprament, aldrig bitits och är näst intill rumrena (kan ju hända en olycka ibland). Färger på möss är jag inte duktig på men ni kan ju se på bilderna. Alla är född någon gång i vår och är köpt i gävle.
*Suki nyfiken dam.
*Chika nyfiken och så förbaskat söt.
*Kaiya en riktig mysmus.
Flytten kommer äga rum den 10 sep och då är det från söderhamn till helsingborg så bor du/ni på vägen kan vi kanske transportera dem. Annars kan jag åka med dem mot ersättning.
En bur säljar jag med om det behövs, fortfarande ny och fin, 350 kr (med möss isf).
Mössen säljer jag för 50kr st (hem viktigare än priset). Vill helst att de får vara i dom grupper dom är i och delar inte på dem.
Endast seriösa svar och DE ÄR INTE ORMMAT!
// Pabblo
Suki var en tjusig dam. Skulle vara skoj att se flera foton på henne.
Tack så mycket. Fina möss du har där. Om de är kvar 15 september - alltså redan när du flyttat - så kan jag ta dem när jag åker förbi. Ska flytta till Södertälje då och åker E4 upp, så då åker jag förbi Helsingborg.
putt :)
// Pabblo
Nu är det bara jenka och shake som letar nytt hem
// Pabblo
Jenka och shake har hittat hem.
Hur det blir med de andra väntar jag fortfarande på svar men tog lite kort i kväll iaf.
// Pabblo
Åh vad de är fina! Hade jag inte haft 8 mil till Helsingborg så hade jag nog tagit dem :)
#31 8 mil är ju ingenting ;D
Hälsningar Malin
#32 Nej, inte om man är frisk :D Men blir man sängliggande av 3 mil så är 8 en omöjlighet :)
Ja då blir det helt plötsligt lite svårare ;)
Hälsningar Malin