Vilka reser norrifrån till SM?
Tänte höra om det är fler än jag som reser norrifrån ner till SM nu i september? Skulle vara kull att kunna "sammresa" med någon så man får lite sällskap ner på tåget! :)
Själv reser jag från Sundsvall och troligen blir det med tåg på fredagen, först sträckan sundsvall-stockholm och sedan stockholm-eskilstuna. Så är det någon som åker någon sträcka eller hoppar på efter vägen så hojta till så kan vi ju försöka boka in samma tåg med platser bredvid varandra så att vi kan snacka lite skit! ;)

Jag åker Stockholm-Eskilstuna om det räknas. 

Beroende på när du åker Evelyn så kanske vi kan ses på tåget, tror inte min kille vill åka med och då tar jag tåget runt lunchtid från Stockholm på fredagen.
Det låter bra! Hellre sällskap "bara" från Stockholm än inget alls ;)
Hyeonmu, hur låter det för dig, kan du åka vid lunch på fredagen?
Kollade på SJ nu och ser ut att ha två alternativ:
- Antingen åker jag 06.08 från Sundsvall, framme i Sthlm 09.30 och tar nästa tåg mot Eskilstuna 10.55 (framme 11.58)
- Eller så åker jag 10.20 från Sundsvall, framme i Sthlm 15.20 och tar nästa tåg mot Eskilstuna 15.44, (framme 16.51)
Jag kommer för övrigt också troligen ha min hund med mig (5 månader gammal kelpie), ifall någon av er är hundrädd/allergisk eller liknande!

Jag tänkte åka relativt tidigt för att vara där när en sponsorleverans kommer efter 13. Så om man bokar det som går 10:55 så har man sällskap. ÄLSKAR vovve.:)))
#4 OK, ja men då kör vi på det tycker jag! :)
Ska vi försöka "sammresa" hem också? Hur länge blir ni kvar på söndagen? (Jag kan inte ta ett alltför sent tåg om jag vill vara hemma före midnatt! :P)

Hm… Jag insåg just att jag inte fixat med nån som kan hänga på tre dagar än. Jag hade från början bara tänkt komma på Söndagen då vännen jag tänkt släpa med inte kan vara borta så länge. Argh. Måste prata med min ledsagare och se om hon kan hänga med. Måste bara fixa med boende till henne också då… Argh. x_x Dålig planeering. Ingen av er två som kan tänka sig att ha mig hängande runt sig på själva SM?
Jag kanske ska starta en egen tråd om det… "Nån som orkar ha Hyeonmu hängandes runt sig hela SM?" XD
Men ni två har ju sällskap iaf, så får jag skriva senare när jag pusslat ihop allt… =3
#6 Häng på du!
Jag kommer att varva "utställningstitt/-snack" med utställningsfotografering (till Husmusen och hemsidan) samt hundrastning 

Wee - Nån att hänga med! =D Då ska jag bara fixa med boende till mig själv… och se om jag vågar åka ner "ensam". XD

Vi tar tåget, om allt klaffar för dig så kan du ju åka samtidigt som oss.

Yay. Nu har jag fixat biljett. =) Jag tar samma tåg dit och hem som ni. Vad skoj det ska bli. =D
#10 Perfekt! :D Då syns vi på fredag!