Mus iFokus

Mus

Etiketterom-sajteninfo
Läst 2507 ggr
Grodan
0

Flyttar

Packa lådor och greja, inför flytt, så min tid här är begränsad.

Nu gör detta kanske inte så mycket eftersom det är väldigt låg aktivitet här på sajten, men jag skulle ändå vilja be er hjälpa mina Medarbetare att hålla liv i sajten.

Fundera även på om du skulle vilja bli Medarbetare. Jag söker en kreativ medis som inte drar sig för att skriva Artiklar (även på uppdrag) och skapa intressanta trådar. Är du en driven person med för mycket fritid, eller har du inget liv? Fundera på om du kanske skulle kunna vara Medarbetare på mus-ifokus.

KRAM

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
0

Jag ska i alla fall försöka komma igång lite och vara mer aktiv igen, så att sidan inte faller utan dig Grodis! =3 Och hurraa för flytt om det innebär flytt upp till 08! =D Vi välkomnar dig tillbaka!

RosaKiwi
0

Nu har jag ingen stor erfarenhet av möss än så länge, men brukar engagera mig väldigt mkt i mina djur och all fakta. Och jag har mkt dö-tid att slå ihjäl. Så om ni inte kräver allt för stor erfarenhet så anmäler jag mig till tjänstgöring =)

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

Grodan
0

#2 Tack för ditt intresse. Vi pratar mer via pm. Skrattande

enbartmalin
0

Visomflyttar.se     ;D

Hälsningar Malin

MP160
0

Har fått lite smått flytt-sug, bläää Tungan ute

MaaariaS
0

#4 hahahaha

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

axilur
0

#5 Samma här, jag ska på lägenhetsvisning snart t.o.m. Tungan ute

/Anneli

MaaariaS
0

Va kul för er att få flytta ,jag flyttade i början av sommaren till en helt underbar lägenhet på markplan…lycka till med flytten allihopa..

enbartmalin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Jag har köpt mig ett litet underbart hus :)
En skånelänga från 1862

Hälsningar Malin

MaaariaS
0

#8 va fint grattis,…

enbartmalin
0

#10 Tack tack, grattis till din marklägenhet :D Lite lyx att du fick den lagom till sommaren :P

Hälsningar Malin

MaaariaS
0

Ja det var helt underbart att få den ,för det var ju så varmt i sommras och det är ju inte lika varmt på bottenplan som det är högre upp(vet)pust…

[TomasH]
0

Välkommen hem Grodis!

MP160
0

Lyllo eeer!!! Skrattande

Grodan
0

#13 Tack! Fast hem blir det ju eg inte heller direkt… Södertälje… hm… MEN jag får ett 08-telefonnummer igen… weee

Grodan
0

Ok, nu är jag off några dagar. Ha det bra!

axilur
0

Lycka till!

/Anneli

MP160
0

Säger som föregående talare, tycka lill!

[mardahl]
0

Lycka till! (ses i morgon!)

Grodan
0

Skrattande

ivanhoe81
0

jag skulle aldrig flytta till stockholm men så trivs jag bra ute på landet där närmaste granne bor flera km bort, det är så som jag vill leva, tyvärr så är det långt till den drömmen slår in så jag får ju just nu bo i en trång 3a på 86kvm med grannar som stör etc

Mymlan
0

#21 Va glad du har en 3: a på 86 min trea är bara på 71 kvm.. Skulle behöva ett rum till men det rummet får jag drömma om att kunna ha men dröm nr 2 få bo i hus på landet men då ska man ha bil o körkort vilket jag inte har *suck*

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

enbartmalin
0

Man ska aldrig klaga, det finns dom som sitter i minimala ettor! ;)

Hälsningar Malin

Digitalis
0

#23 ..för fleratusenfemhundra i månaden. Sthlm har förändrat min syn på vad som är drägligt boende till det sämre.

//frida

enbartmalin
0

Min brors etta(Sthlm) gick loss på 1,480 000:-
Mitt hus(Skånelänga) kostade 350 000:-

Han var tvungen att renovera, det är inte jag.

Det är över en miljon som skilljer och då har jag en trädgård på 2600kvm + pool också :P

Hälsningar Malin

Vattnadal
0

Vi gav 630 000 och fick STORT hus, stall med ladudel, bamsestörsta ladan och 3 ha mark. Man ska passa sig för 08!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

ivanhoe81
0

ja så klart man ska inte klaga men det är irriterande med all trafik som rullar utanför ju speciellt när man är uppvuxen på landet långt ifrån närmaste trafikerade väg

jo det med trång etta det vet jag om bodde i en förut eller om den var trång det vet jag ju inte ett stort vardagsrum där jag hade databord och soffa etc fick ha sängen i köket bland maten

[mardahl]
0

Jag har lyxen att bo med mina 2 tonåringar på en mini-gård ute på landet med härlig natur runt om, men dock bara 60kvm litet hus, så jag tycker era "trånga" lägenheter verkar stora, hade gärna bytt storleken. Dock inte läget ;)

Hyeonmu
0

Själv gillar jag att bo i Stockholm och nära stan. Jag kan inte sova utan ljudet från motorvägen längre. Men ja tack: Jag tar gärna en av de gigantiska villorna i Djursholm med megastor tomt för furtiofjärton miljarder. =3 Eller bara ett jetplan och en gård ute på landet. Oskyldig

Mymlan
0

#29  Ja varför inte den där lghten de ska sälja i sthlm  för 80 miljoner *stått om den + ritning i aftonbladet för ngn dag sedan*. Om man bara hade de pengarna..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

gulzebra
0

Åh, tillbaka till Sverige? Förvånad Yey! Räkna med att få ett stycke zebra på besök när det blir dags för mus igen! Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

ivanhoe81
0

du menar väl bort från sverige, stockholms trakten är väl ett land för sig

gulzebra
0

#32: Nänä, Stockholm ligger i södra Sverige och Skåne ligger i Danmark! ;)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

ivanhoe81
0

jaså jag som trodde att man var tvungen att ha pass för att åka till stockholm ju

gulzebra
0

#34: Du har nog blandat ihop det med Skåne Skrattande

enbartmalin
0

Skåne äger Sverige. Det är vi skåningar som regerar ;)

Hälsningar Malin

Fruerlund
0

#36  Jag håller med! Utan oss skulle Sverige vara halvt. Tungan ute

enbartmalin
0

#37 Utan oss hade Sverige inte varit Svensk! ;D

Hälsningar Malin

Vattnadal
0

Tst, ni har fel allihopa. Vore det inte för syster och många goa vänner i Uppsala (nåja, några till längre söderut oxå) så skulle jag gräva av vid Dalälven och putta resten till Danmark!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Grodan
0

Jag bor gärna i södra förorten till Stockholm. Mina favoritområde är Farsta, Hökarängen, Högdalen, Älvsjö, Tyresö. Planen är att landa i en hyresrätt i Tyresö så småningeom.

Nu har jag fått nöja mig med att dela trea i Södertälje. Kontrasten från stökiga Möllan i Malmö är slående. Bor nu i ett mycket lugnt område precis intill ett naturreservat.

Uteplats och nedrebotten är ett måste för mig av anledning att jag är van att bo på markplan.

Jag är en erfarenhet rikare, vad jag nu skall med den till, och eg skulle jag klarat flytten från 08 till 040 mycket bättre än jag gjorde. Men pga att jag just nu inte är så stark och frisk som jag önskar blev flytten för svår. En inbiten Stockholmälskare bör inte flytta. Dock fanns inget val just då och jag trodde benhårt på att jag skulle fixa det.

Nu är jag i a f "hemma igen" och jag är såå jäkla glad.

[Theriss]
0

#40 Möllan och Malmö, i princip mina hemtrakter juuu Förvånad  Grodan har du just bott i Skåne??? Hur har jag kunnat missa det? Vad var det som lockade hit dig? och "skrämde" iväg dig igen?

ivanhoe81
0

#35 det gäller både skåne och landet där politikerna styr alltså stockholm (får mardrömmar varje gång jag tänker på stockholm, vem kan trivas i den staden fullt med folk ingen lugn och ro alltid en massa ljud etc)

[TomasH]
0

När har en liten Groda flyttat klart? Jag har inte sett nåt flyttkort än…

Grodan
0

#43 haha, nä, inget flyttkort… jag har flyttat klart, fast inte packat upp klart… det går i slåou måsjion för min kropp orkar inte så mycket…