Auktion: silversnoppar
Snoppörhängen och snopphänge (med ödla på). Äkta silver. (Ej putsade på fotot!)
- Vikt: ca 50 gram
- Startbud: 122 kr (portokostnad)
- Slutdatum: 22 november
Ge ditt bud i tråden!
Märkning: SVEMUS på husdjursmässan!
Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR ironin i att snopparna ligger på just MUS iFokus 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
hihi… 
känns lite sorgligt att sälja dessa, men men…
Du får be nån köpa de i julklapp åt dig ;)
Var glad att jag är fattig för hade jag haft pengar så hade jag köpt de och behållit de själv
(för att slutligen tappa bort ena örhänget, som vanligt)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
silvervärdet för dessa är ungefär 200 kr…
Hade jag haft pengar skulle jag ha köpt dem.. Dom är helt superduper :D
hänget är riktigt tungt faktiskt!
Jo jag kan tänka mig det. Jag skulle tycka själv att dom va ascoola att ha…

Får väl bjuda 125kr då
härligt! tack för budet Lenore! 
åhhh…hmf…ermm
150 dåra… för attans….. :D
Wow! Hej Thiah! 
Jamen va fan =D inte kan jag bara se någon annan få dem…jag vill ju ha dem..dammit :P elaka Lenora :D
äh, hon är inte elak… hon är bara inte FEG!!! 
hahah.. jag är nog sällan feg men visst.. Jag tar på mig detta för denna gång :D hehe

175 Då! 
180 ;)

185
190

195
ah, vad glad jag blir! jag kan beställa de där dyra fina foldrarna i färg!!! weee
200 dammit
wow 

205
GE Fan :D 210

215
220 =)

vill eg bara ha hänget men…..
225
250
*dansar lite*
haha, roliga ni är 

Synd att jag inte kan skicka mina smileys här men ni får se framför er en grävling som gör helikoptern…….
"32 ger du upp?? =)

hoppas du….
Ska upp tidigt till begravning så du får vila ett tag….
#32 helikoptern utan snopp…? hihi
Grattis Thiah - du fick snopparna!

What!!!!
Trodde det var till 00 ikväll, fusk!!!

Hahaha, vad roligt.
Men ska tråden låsas eller ?
Mvh Ellenfyrkant
Haha, Ellen, roligt att du puttar upp gamla auktioner.
Låsa tråden? mjae… den är ju söt…

Haha jag upptäckte dem först nu. 
Tänkte den är ju gaanska inaktuell lixom.
Men men, det spelar juh ingen större roll.
Mvh Ellenfyrkant
Meeeh, jag ville ha snoppen med ödlan på för att ge till min syrra i julklapp
Mycket mer… väluppfostrad än mig är hon. Haha, kan verkligen se minen på henne när det går upp för henne vad det är. Och hur hon hastigt försöker dölja det innan alla har sett vad det är…. asg.
Men Grodan, är det inte en groda på hänget??
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Jag trodde först jag läste fel, fick läsa om flera gånger innan jag insåg att det faktiskt stod snopp :P
Hälsningar Malin
Jag är inget jättefan av att låsa trådar…
#40 Såld sedan 2 år till Thiah! Vet att det finns en mall för denna snopp, så du kan nog hitta den hos vissa silver-/guldsmeder. Jag låtsades att det var en groda i några år, men tyvärr… det ÄR en ödla… 
#42 Måste bli bättre på att kolla datumet
Men vad bra att den ev går att få tag på. Ska defintivt kolla runt :D känns lite konstigt att fråga om bara. "Hej! Har ni ett halsbandhänge som föreställer en snopp med en ödla på?". Såg vid en närmare titt att "grodan" verkade ha svans :]
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin