Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 1009 ggr
Grodan
0

World Teachers' Day

Idag är det World Teachers' Day, vad det nu innebär. Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
0

<_< >_> Det innebär att de ondskefulla lärarna har som mest kraft idag och jag gjorde rätt i att stanna hemma från skolan. *Gömmer sig under ett bord med sin DS (för alla vet att lärares naturliga fiende är datorspel)*

Grodan
0

eh? men lärare är ju också människor… eller?

enbartmalin
0

Hrrmm! Jag har faktikt jobbat som lärare, är det dock inte längre. Men min käre bror är lärare numera! ;)

Hälsningar Malin

Hyeonmu
0

Ja det är klart. Oskyldig … Ondskefulla människor. >_>

enbartmalin
0

#4 Förvånad

Hälsningar Malin

Grodan
0

#4 näääääääääääääääääääääääääääää!!!

Jag har bara träffat på några få dåliga och knäppa lärare. Det tråkiga är ju att grundskola o gymnasium består av 100% knäppa elever…

Hyeonmu
0

#5 Woops. ^^' Det var riktat till Grodans kommentar inte din. Du är ju god - och jag är säker på att din bror inte är ond heller. ;p

#6 Jag har haaaft… Tre bra lärare. Och en var usel på utlärningsbiten, men bra för att hon var snäll och pedagogisk. Men nej, alla är ju såklart individer. ;) Nyutexaminerade lärare är däremot faktiskt läskiga (Alla jag träffat, alltså) De måste vara så oroliga för att göra fel att de blir griniga, gissar jag. =/ Men ja, grundskola och gymnasium är fyllt med korkade ungar till korkade lärare. ;p

MP160
0

Jag har haft EN bra lärare och det är läraren jag har nu på IV. Han är fullkomligt fantastiskt! Han har humor, om man inte förstår så suckar han inte och blir irriterad utan bara "Okej, men ett annat exempel då :D", han kommer och hjälper såfort man ber honom eftersom han har så små grupper och han är alltid GLAD, han tycker om sitt arbete! Mina tidigare lärare (främst mattelärare) suckade när jag inte förstog uppgiften vilket lett till att jag aldrig batt om hjälp mellan 2:an tills jag börja iv förra året. Är ärligt talat livrädd för att bli klar på iv med tanke på lärarna och deras suckande :P

Hyeonmu
0

Precis! Jag har också haft sådana lärare. Eller lärare som inte ens väntar på den riktiga frågan utan förklarar i en kvart för att sen titta uppmanande på en. Och så blinkar man och: "Öhhh. Asså ja' fatta' allt de' där. Ja' undrade om -det här-." 9_9

goodbyehiitler
0

jag har haft massor av onda lärare men massvis med bra lärare med^^

Hade en lärare som ansåg att skolmaten var fördålig under den tiden jag var vegetarian och hon beställde hem extramat till oss vegetarianer/veganer för att vi skulle orka med dagarna (beställde "till" hemkunskapen^^)

Sen har man ju haft lärare som skriker o sliper eleverna i håret (men hon fick vi bort^^)

axilur
0

Jag har haft jättemånga bra lärare i gymnasiet. Helt skitbra och underbara, jag ville inte sluta.

/Anneli