jaha ja misstag av mig
av min fösta kull som jag fick så tog jag fel på könet på 1 mus så jag lät 1 hona gå tillsammans med 2 bröder vilket inte var så bra
och eftersom att jag inte ville röra boet så ofta så bytte jag bara i själva buren då jag gjorde rent, flyttade med hus och allt till transportburen
nu började jag undra vad det var för rödögd filur som tittade ut sen ytterligare en och en till 7 krabater hittade jag där inne plus en stor hona
det är en blandning av augoti, argente och 1 färg till i första kullen
jag som precis sålt 9 honor och 3 hanar pga att jag skulle minska antalet möss här hemma (plus 2 som dött) så hittar jag 7 ungar och en högdräktig hona (som har storlek av en basketboll nästan)
tyckte att jag kollade könet så enormt noga ju 3dubbel koll men ändå så tog jag henne för en hane
mitt egna fel
bilder kommer när jag tagit för nu på natten orkar jag inte sen är mobilen tom på batteri med så jag kan inte ta något med den
Antingen är jag trött eller så hänger jag inte med?
Du menar att du missat!? att en mus fått ungar, om ungarna tittar ut är dom väl runt 3 veckor?
Har du missat en kull ungar under 3 veckor tid?
Har jag missförstått?
Hälsningar Malin
ne jag har missat en kull under nästan 3 veckors tid
de var i boet hela tiden, burkar känna lite lätt inne i huset om bomaterialet bar fuktigt eller så men aldrig kollat in och med tanke på att alla 3 (som jag trodde var hanar) var inne där så märkte jag aldrig ungarna
får vara mer noggrann att byta i husen med
Det händer även den bäste…
Vilken trevlig överraskning..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
ja men det tråkiga är ju att det är syskonparning och dubbelkull
#5 Bara för det är en syskon parning så betyder det ju ej att det blir nå fel på dem. Dock så förstärks bra eller dåliga gener.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
okidoki
såg iallafall att det blev en del rödögda

Tips är ju i alla fall att vara nogrann med att tala om det för köpare och göra vad du kan för att inte de ska avla på inavel i sin tur.
Mvh Ellenfyrkant
det kommer jag göra, med för jag har satt avelsförbud på dessa

#9 (Y)
Mvh Ellenfyrkant
Sedär ja.
Hoppas du får sålt dom till bra hem.
Hälsningar Malin
Ojdå, men eh typ grattis iallafall!