11 mars
Söndag o nog är det vår ute. Är snopen över hur snabbt snön har försvunnit…
Vad hittar ni på idag då?
God morgon ^^
Ska till en kompis om några timmar, vi ska träna streetdance o lite så. Men inte bara x)

Är förkyld och har ont i näsan, ska nog gå ut och fota lite medans snön fortfarande finns kvar…
Har dammsugit, o sen sovit lite till o sen ätit o nu sitter jag här.
Håller på att försöka få ordning i mina musflockar. Har nu två men vet inte hur jag bäst ska dela upp dom. Nån eller några tuggar morrhår men jag har inte en aning om vem/vilka! Hjälp! Vet snart inte hur jag ska göra. Ska ju på utställning nästa månad o då vill jag ha morrhår ju!
Annars ska jag ta det lugnt o fundera vidare över skinnysarna, vilken/vilka jag vill ha. hihi

Jag har städat kollat till och bytt på en del möss och råttisarna, undulaterna fick också städat nu är jag på jobbet till 21 så lite blev det gjort den här dan, sedan så har jag ju varit ute med vovvarna med.

Jag har klantat mig idag.
I förmiddags så var hunden ute i trädgården för en kissesväng och jag står på altanen och väntar på henne. Plötsligt längst bort i trädgården hittar hon ett litet hål i staketet och smiter ut utanför trädgården på gatan.
Jag får väldans bråttom, rycker till mig ett par stövlar som står på altanen (som råkar vara dotterns gummistövlar och ca 10 storlekar för små), drar på mig stövlarna så gott det går och rusar mot grinden. Jag glömmer att stänga altandörren så Ozzy (katten) smiter ut, så jag rusar tillbaka, får tag i katten, slänger in honom och stänger altandörren. Sen rusar jag tillbaka till grinden, halkar i en liten lerpöl, flyger rakt in i en buske, skrapar upp knät, får rivmärken på armarna och dessutom flyger ena bröstet ut ur linnet. Jag svär en rejäl ramsa och upptäcker att där står grannen i trädgården bredvid och skrattar gott åt mig.
Nåja tillslut fick jag tag i hunden och kom in, pinsamt. Annars har jag inte gjort något speciellt idag.
#5 Oj TacoBelle där hann du vara med om en hel del på kort tid. Skönt att du fick tag på både katt och hund i alla fall.
Jag har inte gjort nåt speciellt idag. Åkt ut med hunden, städat lite burar, petat på musungarna… =)
Hehe det kanske inte är den 11:e men skriver här ändå :P
Vad ska ni göra idag då? ^^
Jag ringer om Prao.. Ringde nyss stockholms djurklinik :( Dom tar inte ens emot praoelever! Nu vet jag inte vart jag ska proa…
Får kolla upp fler vettar i sthlm..

Kan du inte kolla med Djurkliniken Roslagstull, Malin??
Ligger så långt borta
Annars skulle jag jättegärna tagit det eller Bagarmossen,… men båda ligger jättelångt borta.
Har ringt Roslagstull (ändå).. dom tar inga praoelever :( Inte Stockholms djurklinik heller….