Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 373 ggr
soffiz
0

Inredning i buren :)

Jag skrev ett likadant inlägg tidigare, men hittar det inte så jag skriver igen.
Beskriv och visa gärna lite bilder på era möbleringar i burarna. Jag tycker att jag inte gör så roliga saker, har så dålig fantasi.
Jag skulle bli jätteglad för tips!

Nutiz
0

Jag har inga bilder, men har lite förslag på vad man kan ha i buren…

• Babyleksaker i hårdplast
  • Sallads/höbollar(blir ett liten sovplats)
  • Hängmattor i fleece(lätt att göra själv, man kan klippa ut en ca 20x15 bit och hänga upp med klädnypor i taket, behövs bytas ut ibland)
Muszimba
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har hus, plaströr, toarullar, stora hushållsrullar, Habitrailhjul, hängmatta, äggkartonger, pappkartonger(typ couscous och liknande) utöver klätterställningar och rep som de klättrar i. Mina möss blir helt lyriska när de får klättra och gnaga för fullt utöver att motionera i sina hjul.

På denna bild är det Lillan som sitter på sin bur där man ser lite av den inredning som jag använder till mina möss. Kan ju säga att Lillan inte lever längre då hon somnade in i november.

mandymoo
0

Så här bor era möss.

Om en tråd startas där vi redan har en gammal tråd med massor att läsa i - så tar vi bort den nya. Det mycket roligare och lättare för alla om det inte finns utspritt i flera olika trådar.

Så leta gärna först ordentligt så kommer ni säkert att hitta det ni letar efter.

För att slippa backa i allt som skrivit så kika lite längre ner på sidan så finns alla kategorier och om man klickar på den ser man bara dom inläggern som här till den kategorin.

Har ni trådar Artiklar som ni finner intressanta så märk upp dom genom att klicka på Bokmärke - finns i raden av alla ikoner precsi ovanför trådstarten.
Sen hittar man den lätt igen genom att Klicka på Bokmärken som finns under inkorgen.

Jag kommer nu att flytta inläggen till den gamla tråden o låsa den här. Så fortsätter vi i den så att vi har allt samlat *ler*

Inlägget är låst för nya kommentarer