Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 757 ggr
Hyeonmu
1

Money makes the world go round...

Bara 41 minuter kvar tills det är den 20nde och jag får pengar! =D Wohoo! *Dansar*

UlrikaD
0

Om de bara inte vore slut i stort sett innan de kom:(

goodbyehiitler
0

ja får inte förrens den 25e o siste >.< känns som allt går till maskeradutstyrsel denna månaden >.< men kul ska det bli :)

Hyeonmu
0

#1 Mycket sant. T_T Pengar till gamla räkningar, pengar till nya räkningar, pengar till påfyllnad av mat, pengar till svemus, pengar till busskort, pengar till lån, pengar till påfyllnad av djurmat, pengar till veterinär om en vecka… bläää.

#2 Aw, orättvist att du får så sent! =O Jag kräver fortfarande foto! ;P Orättvist för mig, dock, du kommer ha roligt på Halloween - darn you! ;P

Hmm… Jag tror nästan jag siktar på samma sak i år… ungefär. Maskeradutstyrsel (fast i form av cosplay nästa sommar) för årets alla pengar. XD

Hyeonmu
0

*Spammar sin egen tråd*

NOOOOOO~! Nu har jag jobbat på min ändå ganska fula bild hela natten och förlorat all min spel-tid! Dangit. >_>

Hyeonmu
0

T_T Allt blev genast mycket tråkigare. Mamsen betalar räkningarna i familjen och därför dras automatiskt 4000 från mitt konto när jag får in pengarna. *Snyft snyft* Jag som gillar att ha 7000 på banken.

goodbyehiitler
0

blir tyvärr inte som planerat som det ser ut i nuläget :/ kommer vara vampyr ist verkar det som^^

7000 :O ja får bara 2300/månad :( FUSK >.<

Cosplay är kul :) vill till uppcon >.<

typ hittat värsta snygga akatsuki kläderna blev helt kär :D

Hyeonmu
0

Noooooo~! T_T *Snyftar*

Aktivitetsersättning is teh shit! XD Man ska sikta på en diagnos, asså. ;P

*_* YES! GÅ PÅ UPPCON SÅ JAG KAN GLOMPAA DIIIG! XD IT WILL BE FUN! … … Även om det typ sög senaste tre åreeen - Men jag hoppas på bättre tider. XD

Hur undviker man att bli kär i nåt som har med Akatsuki att göra? X3 *Klappar kärleksfullt sin Itachi-plånbok* Hittade du det på nätet? Juu sänd link pliis? =3

goodbyehiitler
0

hehe tyvärr, ja tänkte länka men hitta inte den nu >.< *surar*

nja…. den ända man blir kär i är la gaara! <3 typ kärlek :D

Det suger för att ja inte livat upp stämningen ;)

Hyeonmu
0

Aww…

N'aww! x_x Itachi, Sasuke, Madara (*Uchiha-whore*) , Orochimaru och Gaara ska det va! x3 Men Gaara cosplayare är faktiskt alltid helt galet söta. Jag hade min första girl-crush på en sån. x3 -- Ahh, Uppcon the land of ambiguous genders.  

Exakt! =D Du får komma och fixa det blää som uppcon blivit.

goodbyehiitler
0

hehe men ja som gaara blir inte galet söt^^ ja blir PORR :)

jo det är bud på det :) får se vad budgeten tillåter^^ o om mina kompisar ska dit eller inte ^^

Hyeonmu
0

x''D Det… låter läskigt. 

<_< >_> … … Note to self: Spåra upp goodbyehiitlers kompisar och hota dem med frusen fisk tills de går med på att gå på uppcon.

goodbyehiitler
0

haha :P de kommer dra dit^^ de är nördar^^

Hyeonmu
0

Ye~es! x3

Grodan
0

Jag har ingen inkomst alls. Förvånad

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

fiffiluren
0
goodbyehiitler
0

#15 hehe nedå ;) vi blev bara som vi blev, när vi inte blev som vi skulle ;)

Min "inkomst" är underhåll o studiebidrag >.< inte mkt att stoppa i plånboken >.<

Grodan
0

Jag skulle gärna vilja ha ett jobb ca 4 timmar om dagen, för jag är så uttråkad och ensam. Behöver träffa folk och få stimulans, annars börjar jag tugga på min päls…

goodbyehiitler
0

jo, ja skulle med vilka ha sådär 4timmar/dag, pallar inte med o ha heldagar men man tröttnar snabbt på att bara gå hemma ju :/

Grodan
0

men du pluggar ju… då har du sysselsättning… Tungan ute

jag orkar inte plugga, jag kan inte koncentrera mig speciellt länge

goodbyehiitler
0

haha ne ja kan inte heller koncentrera mig så ja har bara 3 st 1.5 timmes lektioner/vecka. sjukt jobbigt men har det bara till jul iaf :)

MP160
0

500 spänn i månaden här, WOOOH! Nä okej, jag är visserligen inte myndig än så jag borde väl inte prata men ändå

Hyeonmu
0

#15 Jaa! =D Join us - Jooooiiiin us! We're all mad here!

#14 Jag är löjligt bortskämd med inkomst, men så går ju hälften till mor också.

#20 Wohoo! Nån annan som går kvartstid! =D Jag kände mig så ensam. *snyft snyft*

#21 X'D Äsch! Jag märker typ ingen skillnad sen jag blev myndig… ehm… förutom att mamma skriker mer åt mig när pengarna på mitt konto tar slut. o_o Hon… säger att det finns mer där än det gjorde. Hm… just det, nu minns jag varför 5000 dras från mitt konto den 20 varje månad. Oskyldig