Satturdäijj
Idag är ni verkligen INTE här… det är lördag kväll och vad gör folk då?
Jag själv… hm… går mellan datorn, köksbordet och musrummet… Kokade nyss broccoli och rotfrukter som jag åt till kvällsmat och gav några bitar till några musar.
Jag travar bara runt och pillar lite här och där och fixar.
Har plillat lite på mössen, kelat med illrarna, tränat med hunden och är nu almänt uttråkad.
Hälsningar Malin
har haft en mentalt asdålig dag, har inte gjort något som vanligt, bara gosat med kissen, käkat taccos har vi gjort, har inte hunnit gosa med mössen än men dom har inte riktigt hunnit vakna än, aaryn är upp nu och äter, kanske kan locka ut henne en stund senare
Jag har haft en städardag i djurstugan, diskat burkar oh matskålar, lagat mat till familjen, fixat med petboxar, fotat lite och druckit två liter kaffe :D
Nu tänkte jag krypa upp i soffan en stund :P
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Har varit på kurs med vår extrahund (schäfertik) i eftermiddag. Satt sen lite vid datorn, hämtade dottern på stan, lagar just nu mat (klyftpotatis, lax och sallad, fast jag hoppar över laxen), ska snart ge mössen mat, gå ut med hundar och sen hämta sonen utanför stan. Borde städa burar men skjuter på det tills imorrn…

Vi var ute och körde första längre turen med 12-spannet idag. ca 2,5 mil blev det, och alla jobbade på bra, tom hängöra (Vittra, som pryar som husky för det mesta). Sen har vi pysslat med djur, K har bråkat med vattnet som jägarna trollade bort, och så soffa med popcorn och film.
Imorrn ska vi klippa får!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag lyckades sova bort dagen… Vart en superslö dag kurad framför teven i stort sett, är så sjukt kallt här hemma så man vill inte annat än att mysa under en filt

Jag satt och skrev på ett skolarbete från 19:30 till 00:30 typ. Men nu är det typ klart. ^^
Mvh Ellenfyrkant

ja har varit på släktträff till 21 sen har ja nördat data o film^^

Sov till halv 11, städade lite, in till stan för en snabblunch med sambons familj, sedan blev det en stund på gymmet. Hälsade på svärföräldrarna, och sen hade sambon kläckt en hel hög med hemsideideer till vårt nya företag så kvällen/ natten spenderades med att försöka ge dessa ideer liv i kodningens värld…( detta sköter sambon, jag sitter vrevid och säger att han gör ett bra jobb, len lagar jag mat, städar och gosar med katt och mus, beroende på vem av kilkarna som är vakna:D)
Söndagen bjuder nog på en långpromenad i skogen…

Är en stjärna på att stava med så här en mulen söndagförmiddag:D
Usch. Ingen bra natt här.
Pudel har varit dåligt och väckt mig minst en gång i timmen för att bli utsläppt i ösregnet.
Jag har själv mått väldigt illa och sovit med en hink intill sängen.
Vi är båda två väldigt trötta efter natten hålligång…
Hälsningar Malin
Ja, nätterna här är ett helvette också. Min dågg vankar, piper, gnäller o är orolig, så han håller mig vaken. Det har dock funkat att sova mellan 06.00 och 14.00 idag… jäij, underbar dygnsrytm jag får nu…
Hoppas antibiotikan fixar den jäkla dåggen…
#5 Åh, jag är alltid så avundsjuk på ditt liv när jag läser om vad du gör! Det måste vara underbart att leva så nära naturen. Jag ska flytta!
/Anneli
ok, det är söndag idag… men jag upplever att folk inte är här på sajten längre… o det är ju SKITTRIST!!!
jag vet att det finns sååååå många andra ställen att häcka på, på internet, varför ni nu väljer att göra det? ta er någon minut och skriv något, ge något av er själva…
vi är många som behöver peppning, framförallt inom vårt snäva område: möss!!!