Statistik v 41
Förra veckans statistik
Weii!

Ojsan^^ va en del denna veckan^^

MusIfokus trippelpostade vänligt nog mitt inlägg. -.-;;

MusIfokus trippelpostade vänligt nog mitt inlägg. -.-;;

Varför vill alltid PDF-filer döda min dator? Det spelar ingen roll hurpass ny datorn är. PDF gillar bara inte mig. T_T
Men jösses vad ni två har hållt igång! =D Och Grodan har också haft full fart ser jag!

men ja o grodan har suttit o snackat massor om olika saker på olika inlägg^^ men trodde inte det var så mycket >.<
Känner jag varit off på allt annat men tydligen inte XD
Känns alltid som man har lite tid o aldrig sitter här men ja har nog fan inget liv XD

Ja om du satt MER här skulle det bara vara trådar där du och Grodan snackade med varandra. X'D … Men nu skäms jag lite - Jag har ju inget liv, jag tror jag sitter här för lite och spelar datorspel för mycket. (Seriously… I don't even eat!)

hehe kanske skulle va nått^^ ni andra bara får titta o ja o grodan babblar^^ inte ens om möss utan bara alldagligt^^ Nja…. tveksamt hur kul det skulle vara^^
ja spelar aldrig, tv o data varje ledig minut XD

Det skulle bli, typ Bigmousebrother! =D Så ska vi bara se till att få hem lite getter, transor, kändisar klädda som möss och sprit till er vid random tillfällen! XD
I- Inga datorspel? DET ÄR JU GALENSKAP! *Svimmar* Insane man. o_o

haha ja typ^^ ne dataspel är drygt^^ hehe

Du har bara spelat fel datorspel. XP
hehe… men vi har pratat bra saker också… har ju en artikel på gång som skall publiceras snart som resultat av en diskussion i a f 
Hyenamusen, sedan jag installerade Foxit Reader i min dator har jag inte fått några problem med PDF-filer…

#12 hehe jo det är klart :) men annars är det nog mest strunt^^ men emn ^^ hehe
stämmer, jag är full av strunt… det var länge sedan jag klarade av att skriva en riktigt bra fakta-artikel… 

#15 du är nog inte mer full av stunt än jag!?^^ om så är fallet så säger jag bara ILLA^^
Ta o gör en bra artikel nu grodan ;) sj har ja aldrig gjort någon artikel >.<
kan inte, jag har försökt massor, men har bara påbörjade och ej avslutade Artiklar på HÖÖÖÖÖÖG… har bett folk om hjälp att avsluta dem, men ingen har nappat än…

hehe okok^^ ja tror nog att du kan grodan ;)
mja, jag har ju lite krav på att det ska vara BRA också…

hehe jo det kan ju vara en fördel ;) därför jag inte gör artiklar^^

#19, fick du bilderna? Det tog sån tid att skicka dem…
#21 Japp! 

Kanon!
Duktig jag varit.
/Anneli

#13 Det tänker jag hitta och ladda ner nu med samma då. Tack! =D Mitt långa hatförhållande med PDF kanske kan sluta här om jag har tur. XD
#25 mäjbi… men pdf är ju lite… hm… jobbisch