Inredningstips!
På loppis och på secondhandbutiker kan man hitta massor med kul musburs-inredning till bra pris. Små söta korgar, söta ljuslyktor som kan funka som hus osv. Jag hittade ett vinställ med träram och flätade flaskhållare-grejjer, perfekt musklätterställning och gömställe för bara 30 spänn!
Den här ska skrubbas ren och sedan ska mina stora, feta råttor få den. Hoppas dom låter bli att gnaga ner den till flis första halvtimmen bara 
wow, den där va ascool, vart hittar man sådana?
Loppis hejja loppis!
Åk till Esplanaden i Lund imorgon så kan du fynda mycket!
Hälsningar Malin
I löööv second hand/loppis! Hittar alltid roliga saker, och mössen gillar ju det mesta man slänger in. Har man bara lite fantasi så har man musinredning för ett helt kompani för en mycket billig peng :)
Paulina
#2 Jag bor mittimot Malmös prylmarknad… fast… jag går gärna inte in där… tycker det är jätteäckligt… bättre är då sopstationen och den andra loppisen på möllan, men shoppar sen när jag kommer till 08… känns onödigt just nu när jag står upp till knäna i flyttkartonger
#0 Åh, en sån vill jag också ha! Nu ska Anneli på jakt efter vinställ!
/Anneli
#5 såna vill jag oxå ha så billigt
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#5 wei, hittade också nått sånt där gräsbogrejs för 19 spänn på bromma zoo förut, den var himla poppis 
#8 förstår den var poppis…
Hehe, jag köpte några stycken så har man att kasta yt efter hand. Smidigt :)
Hälsningar Malin
Va smart….det behövs ju en del saker att byta med …
Ja man ska passa på när det gäller fynd. Dom går åt, speciellt när man har några djur :)
Hälsningar Malin
Ja precis så är det ju …det är kul att hitta fynd så där ibland …man blir lite glad av sånt..

enbartmalin: såna får ja med ta o köpa ett gäng nu när pengarna kommer :) gillar inte pilbollarna för de är slutkörda efter nån timme ju^^ denna ser bättre ut :)

Jag tar mig gamla krukor som står o skräpar o sågar till ett hål med bågslipen o filar sen till de fula/vassa kanterna, dom älskar husen :)

Glömde ju bilden XD

#5 var nere och köpte 2 st idag :) men fick betala lite mer ;) (25kr) men ändå sjukt billigt ju :)
finns bara ett fåtal kvar nu^^ (om de inte har och fyller på då^^)
#16 Duktig du är. Jag är så dum att jag ger dem krukor med vassa kanter… "knackar upp hål"
Fast nu har jag inga kruk-hus…
Skulle behöva tips på någon rolig o billig klätterställning…

Jag har vanliga krukor i mina burar med :) fast gör som huset och slipar upp med en slip och sen tar med en vanlig metall/träfil så det inte blir skarpa kanter :)

ja… klätterställningar behöver jag med tips på tills den store buren kommer^^
korgar är ju bra, dock håller de inte så länge…

ja :/ ja gillar gungor men luktar ju snabbt så jag funderar på att ta en större kruka där med och kapa av så det är bottnen med en upphöjd (låg) kant och borra hål så man kan binda den som en gunga som är lätt avtvättad^^
men hemmagjorda stekar och liknande? hur gör ni såna? :)
Jag skulle vilja göra en bra liten ställning (att ställa i akvarium o terrarium) som jag kan hänga upp hängmattor till mössen på. Förslag mottages..

har du inte nät i "locket" då? som du kan binda det i lixom^^
finns ju trä stegar i djuraffärer man kan hänga upp och sätta de i men då måste dy ändå ha något i taket av terrariet eller akvariet…
hmm… göra små hål i ett "plan" i buren som du kan hänga dessa i? :)