terrariebyggare
Snacka om att en del terrariebyggare har fantasi.
Här en annons på repti: LÄNK
där någon byggt terrarier av plastboxar (sådana som funkar mkt bra som musburar för övrigt!
såg den annonsen… tyckte det var riktigt häftiga! Undrar hur ventilationen är i dem?
Undrar precis samma sak.
Nej vad häftigt! Nått sånt skulle man ha 
Ja, sedan har ni väl inte missat att de gärna bygger terrarier av bokhyllor?
här en: LÄNK

#4 Det där terrariepaketet önskade sig min pojkvän, men jag ser inte riktigt vart han ska hitta plats för det. Dessutom har han bara konstiga djur som bönsyrsor och äggsnokar (inga musätare här inte!). Han har inte riktigt fattat det där med att djur ska vara fluffiga och söta och uppskatta en 
#5 Visst är det bra att man inte har någon plats hemma när man glor på repti? Jag blir så sjukt sugen på att handla… fast de bästa grejerna finns ändå inte i 08… hittade nu många aluminium terrarier… (som inte väger någonting o är lätta att rengöra) stora och billiga, men har inte plats just nu…
Men gud, vad häftiga grejer. Och riktigt snygga också!
/Anneli
Jag blir helt ha-galen…
mm expedit hyllan har jag dregglat över bra länge… men ja.. det där jädra pengaträdet har en tendens att haverera stup i kvarten :(

#4 Det var hos henne jag hämtade mina terrarier. Hade gärna plockat med mig det där också. Fast då hade jag väl fått ställa det i trapphuset.
Jag reagerade också på den annonsen och tyckte det var riktigt fränt. :)
På tal om plastterrarium så ska jag beställa ett herptek-terrarium. Är så uppspelt. :) Den svart är riktigt snygg medan den ljusa ser ut att höra hemma i ett labb.
Smart bygge - LÄNK till annons