Lilac tan & Texel flicka
Hej!
Måste tyvärr ge min lilla Daisy ett nytt hem för att hennes burkompis har avlidit. :(
Hon är en svensk och engelsktypad Lilac Tan hona med hårlaget Texel. Hon är född 2009-10-27 och är alltså exakt ett år om 2 dagar!
Vill ju inte att hon ska vara ensam vilket är anledning till varför jag säljer henne, så att hon har en eller flera burkompisar som väntar på henne när hon kommer hem till dig är ett måste.
Min erfarenhet av hennes personlighet är att hon är varken dominant eller underlägsen som mus. Helt neutral och snäll mot sina burkompisar. Hon går inte upp självmant i handen direkt, men om man är tålmodig kan hon klättra upp på en och hon har aldrig bitit mig.
Hon har också stamtavla som jag fick med från uppfödaren när jag köpte henne.
Hennes pappa var självuppfödd men hennes mamma var en mus köpt på djuraffär enligt stamtavlan.
Hon säljes för en symbolisk summa, ett bra hem är det absolut viktigaste. PMa mig gärna om du är intresserad av henne.
Har också massvis med tillbehör såsom hus, klättergrejer och Transportbur för bra pris om någon är intresserad.
Jag finns söder om Stockholm i Tumba!
Vilken trevlig annons och vilken söt mus.
Hoppas du hittar ett riktigt bra hem till henne!
Tackar så mycket :) Det hoppas jag med.
Håller tummarna! Jättefin tjej är det iaf. Har en likadan här hemma. 
/Anneli

Hoppsan, la precis upp din blocket-annons i en annan tråd. Tyckte hon var helt ljuvligt söt.
:) Hon har fått ett nytt jättebra hem nu så annonsen kan tas bort!