Terrariehylla :D
Nu var det iofs ett tag sedan jag fick den, men ja…tänkte jag skulle visa upp min "terrariehylla"… från början var det meningen att jag skulle ha 2 terrarium på den… sen blev det 3…. och nu idag blev det 4
… överväger om jag inte bara ska hiva ut alla möbler och sätta hyllor runt hela vardagsrummet på en gång 
Nya terrariet… inte riktigt färdiginrett men ja, det kommer. Här ska mina 3 nya mustöser flytta in när de kommer hit om ca 2 veckor :D
Fint. Haha, jag förstår vad du menar… hiva ut alla möblerna och bara ha hyllor… Jag gjorde det, typ, förut… men å andra sidan har jag inte så mkt möbler utan mest burar o grejer t djuren…
#2 här är det både och… på tok för mycket möbler och ännu mer saker till djuren :s Ingen som vill skänka mig en herrgård tack?
Men så fint 
#1 åh, där kommer de att trivas
Måste googla lite på blackline terrarie bara för det… varför väljer du dem, sarae?
#6 inte nått jag valt som så utan det är köpt begagnat :D Favoriten här är exoterra… men ja… de kostar ofta lite mer än vad min plånbok gillar :s
För dom är billiga på blocket ;D
Hälsningar Malin

#1 Jättefint inrett! Jag blev nyfiken på den bruna pinnbollen uppe i högra hörnet. Är det något du gjort själv, är det en fågelleksak eller vad är det? :P
#9 tack! Det är faktiskt "dekorationsbollar" som man kan köpa på tex blomsterlandet och liknande.. meningen är nog inte att de ska boas i, tuggas eller kissas på utav möss men jag tycker att sådana saker är allra roligast att ha i terrarium faktiskt.. snyggt och roligt för muslingar :D
#9 tack! Det är faktiskt "dekorationsbollar" som man kan köpa på tex blomsterlandet och liknande.. meningen är nog inte att de ska boas i, tuggas eller kissas på utav möss men jag tycker att sådana saker är allra roligast att ha i terrarium faktiskt.. snyggt och roligt för muslingar :D

#10 Aha, då vet jag! Tack ska du ha för tipset :)

Jag kör på hyllplan på 2 väggar, med blandade musburar, inte likadana så det blir symmetri och snyggt, men praktiskt, sen en vägg med terrarier, fågelburar och burkar för andra kryp.
Bor inte i en herrgård, men stort nog för att ha ett eget rum av redig storlek till djuren.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#13 Men du bor ju jättestort och du kan väl eg ha många rum till djuren?
Pinnbollen - jag har sett sådana bollar, eller liknande, även i zoobutiker, fast de är nog billigast att handla på Rusta, K-rauta, LIDL, Jula, mfl butiker med massa blandat sortiment samt massa julpysselgrejer…

#14 Jo, men sen måste man ju ha ett kontor, ett vardagsrum, ett musikrum, ett sovrum, ett kök, en tvättsuga, några gästrum osv oxå!
Jag älskar att fynda ljuslyktor och annmat pynt efter allhelgona, jul och påsk. Man kan hitta fin inredning snorbilligt!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#16 håller med… julmarknad är eg musprylsmarknad… hehe
katter? illrar är det väl… 
#18 Illrar ;) Typ 10-13 st sådanna ^^
Hälsningar Malin
hihih yes.. illrar… en halv armé närmare bestämt :P tackar!
Du Sara.. Jag tror bestämt att det går in ett till exoterra om du plockar lampan ;)
Paulina
Och blomman
Hälsningar Malin
#23 #24 Hahahaha
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Vad är det för storlek på terrarierna?
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare