Akvarier till salu!
Har tre akvarier till salu - en jag haft fiskar i, plus två "smådjursakvarier". Jag återkommer imorgon med mått, priser och bilder!
Akvarium 1:
H: 43cm
L: 95cm
D:40cm
Det största akvariet, har bott diverse smådjur i och lär inte gå att använda till fiskar om man inte väljer att silikona om det. I övrig är det helt med metall(aluminium?)-ram.
Akvarium 2:
H: 37cm
L: 75cm
D: 35cm
Även detta har varit ett smådjursakvarium, är lite mindre än det ovan. Har någon form av ram runt, mycket stabilt och lätt att flytta.
Akvarium 3:
Mått kommer imorgon
Har haft fiskar i detta akvariet men fick plocka ihop det när vi började renovera här hemma. Även detta har en aluminiumram.
Det är hämtning i Åkersberga (Stockholm) och först till kvarn som gäller! 

Mvh Stephanie 

Vill poängtera att det är mycket viktigare att de försvinner härifrån, än priset! Enda kravet är att de hämtas här i åkersberga! 

Mvh Stephanie 

Akvarium nr 1 är jättefint, kan få flytta hit
Akvarium nr 2 har jag en storasyster till som har många år på nacken, mycket stabilt och bra akvarium - om än mkt tungt (i a f det jag har då det är 107cm långt nånting)
Vill du komma och hämta det då?
Själv tycker jag inte att det andra akvariet är nåt tyngre än de andra? 

Mvh Stephanie 

Jag har även lite gallerburar till salu om nån skulle vara intresserad? 

Mvh Stephanie 

Samt några pet-boxar 

Mvh Stephanie 

Inga terrarier? 
Dessvärre inte… :P

Mvh Stephanie 

Bilder på petboxarna samt storlek o pris?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Den stora petboxen är av intresse den som är 40*30*25
Kanske skulle förtydliga att jag tänkte 50kr för alla fyra :)

Mvh Stephanie 

#13 Okej ingen fara det är okej pris.. Hur ser det ut för dig på lördag ang hämtning? tar resten via PM..
Asch, stäffi… mätte och det funkade inte med måtten där jag tänkte ställa akvarium 1… *snyft*
Dumt :(

Mvh Stephanie 

Jag vill att dessa ska hämtas innan helgen är slut! Sänker priset till 500kr för alla tre - någon som är intresserad? 

Mvh Stephanie 

Ingen!? 

Mvh Stephanie 

Har du testat att annonsera om dem på någon annan sajt?
Har du några nätlock till dem?
#19 Tyvärr har jag inga nätlock till dem, glaslock till "fisk-akvariet" bara. Har annonserat på gerbil och akvarium också 

Mvh Stephanie 

Jag behöver nätlock…
Bygg? ;) inte svårt alls!

Mvh Stephanie 

har inge virke o inge lust… 
haha, bra där ;)

Mvh Stephanie 

Putt putt 

Mvh Stephanie 

Hade du gallerburar till salu fortfarande? =3 Isåfall är de sålda. Poof. Till mig. x3 Köper jättegärna transportburarna, också. Och finns inga gallerburar kvar är jag intresserad av akvarium nummer två. =) (Jag och planering alltså… snart är det utställning och jag får hem möss och så inser jag att jag har burbrist. x_x)
Det finns några gallerburar ja. Två ferplast criceti 9, en sån med "torn", och en bur jag inte är säker på vad den heter. En sån vanlig hamsterbur, med rör som går upp genom taket och ner igen. Har dock tagit bort rören, så det är två extra luckor ditsatta istället.
Jag har två transportburar också, i "rått-storlek" tror jag. Plus tre gråa ferplast hörnhyllor. Nån som är intresserad? 

Mvh Stephanie 

Ta med det till en utställning och sälj
Vet inte om jag orkar åka iväg till en utställning för så få saker, och akvarierna får jag ju inte med mig istället.

Mvh Stephanie 

ok, jag förstår… lättast är om man kan packa sakerna i bil
har du haft annons på eniro köp o sälj, zoonens annonsplats och blocket?
Akvarier är ju tunga och kräver plats…
Kanske kan du packa ner gallerburar o transportlådor o lösa prylar i en stor bag o ta med på lördag? Sälja lite, träffa KK, mig o alla andra glada musfolk???!!!
Ja, vi får se hur jag gör…
Det hade ju varit bättre om jag hade haft en bil och fler saker att sälja, men bära med sig fyra gallerburar i kollektivtrafiken… Njaa….

Mvh Stephanie 

mja, om du får 100 kr st för varje gallerbur + några tior för varje Transportbur så kanske det är värt det…
hyllorna är jag sugen på, hur mycket vill du ha för dom? :P
OM jag bodde på vägen skulle jag ta upp dig, Stäffi, men jag bor på andra sidan stan så det är ju helt omöjligt!
#40 Så pass lite att du fortfarande vill ha dom antar jag. 
#41 Ja, jag bor lite off…

Mvh Stephanie 

#42 haha, lovely 

Jag köper gärna en petbox (om du har kvar några) nu innan utställningen om du hinner vara hemma så att jag kan komma förbi. Sen ska jag se med mamma hur det är med pengar den här månaden, och om jag vågar vänta med att köpa de 3 gallerburarna till nästa månad. =)
#44 Petboxarna är borta dessvärre 

Mvh Stephanie 

#45 Sjutton också. x.x Hoppas att inte alla gallerburarna går åt så snabbt. Hur mycket tar du för dem? =)
Har inte riktigt funderat på vad jag vill ha för gallerburarna. 200 för alla fyra?

Mvh Stephanie 

Tror tyvärr inte att jag åker till utställningen 

Mvh Stephanie 

#47 Jag tar dem! =D Jag kan skicka pengarna till ditt konto idag, om du vill, och hämta nästa vecka?
#51 Det går bra
Det är alltid någon här hemma, så du kan komma vilken dag du vill.

Mvh Stephanie 

#52 Jippie =D Om du PM:ar kontonummer så sätter jag in pengarna imorrn och paxar dem. ;p
får ta tillbaka intresset på hyllorna tyvärr :P
Vad dumt då! 

Mvh Stephanie 

Nu är akvarierna hämtade! 

Mvh Stephanie