ställa om klockan?
Ingen har sagt något om att klockan skulle ställas tillbaka, så nyss vann jag en timme. Tack, lämnar tillbaka den i vår…
Haha, jag njöt av en timmes extra slösovande imorse, looovely :P

Jag fick veta det alldeles för sent också. T_T Fick inte alls njuta av den! PYTTSAN!
knasigt… förut sa de alltid på tv "Glöm inte att ställa om klockan" och nunär jag har tillgång till tv o glor på den så säger de INGENTING!!! (kanske för att det inte finns några hallåor längre?)

Du har ju uppenbarligen missat att titta på 1an och 2an! D= De har ju en massa söta pojkar som brukar stå och prata lite. De kanske sa nåt? Eller så har de också pensionerat sig. <- Tittar aldrig heller på 1an & 2an.
#4 japp, kollar knappt på de kanalerna… och ärligt så är jag en dålig tv-tittare… jag är en zappare
ikväll har jag sett många halva program (istället för att städa…)
håller med om att det är taskigt med Hallåare numera… 4:an har ju men dom är så SJUKT opersonliga så jag blir nästan nervös av att titta på dom. Gillar 6:ans röst mellan programmen dock, han är lite sådär halvt kläm-check och skämtar å har sig :P

#5 En… zappare. O_O Mamma är sån också. Jag zappar bara under reklampauser. Annars är jag en "fastna på samma kanal i hundra år och se tio repriser av samma grej medan jag gör andra prylar"/"Text-TVare" = Har text-TV på och gör nåt annat. Hm. Jag är rätt dålig på att faktiskt TITTA på TVn när jag sitter vid den känns det som. o.o;;
#6 Mamma vill DÖDA 6ans snubbe XD Men jag gillar honom också. De säger ju alltid, "Och ikväll ser du ***** här på 6an" och så jag "HELL NO ATT JAG GÖR DET! X[" så jag blev helt paff när han fortsatte med, "Ja, eller, du behöver ju inte se den. Du kan ju byta kanal, eller stänga av TVn helt…" Så… LYCKLIG! T_T
jag gillar inte när folk snackar mellan programmen… men de kan i a f visa en klocka där visarna dras tillbaka 1 timme…
jäss… jag gillar att zappa… när jag hittar en bra film så går jag o ser hela på datorn istället… 
#7 men det är ju det som är så kul, han är liksom inte sådär "tvinga tittarna att stanna kvar för annars….!!!" som typ 3:ans är :D

#8 Men de sa väl nåt på text-TV iaf? (säger text-TV nörd)
#9 Jag tänker alltid likadant för jag går under reklamen och orkar inte återvända… så slutar det med att jag aldrig ser filmhelvetet. =_=
#10 Precis! AJ LÖÖV IT! =D
Vi tre typ spammar ALLA trådar nu. =|
text-tv… men varför ska jag kolla där? det är ju aptråkigt
I
spam
mi to

Spam is teh shit!!
#7 Jag vill också döda honom… ;(
/Anneli

#16 Men axilur! Han som är så rar. ;P Weeelcoooome to our Halloween late night special spam-sessiooooon… btw. XD
jag ska skutta av iFokus nu… C JAH
Sovgott!
#17 Nej, han är inte rar! Haha, han är bara irriterande. Samma som den där tv-reklamen där det ligger en mamma och två tvillingungar på några månader i en säng och sover, så hör man deras drömmar, ni vet? Uuuh.
Tack, förresten! Fast jag ska sova typ nu.
/Anneli
#20 HATAR den! Bulleribulleribock nånting, ÅH VAD JAG HATAR DEN!! 
#21 JA! Precis, vaaaaaad är det dom sjunger sen?! Det är anledningen till att jag hatar den!
/Anneli
tv-zapparen missar reklamen… natti på er… gå se TWD nuuuuuuuuuuu… jag undrar om jag ska se den igen… hehe
Jag tar nog å slänger mig i sängen jag med nu, sov gott 
Jag med, godnatt på er!
/Anneli

You - you abandoners! D= Leaving me all alone in the cold and scary Halloween night! Mammaaaa~! *Springer iväg*
#20 Den har jag aldrig sett, tack och lov. XD