Nytt svart/vitt
Fotade lite nya bilder på senaste kullen. Visade sig att det är 2 flickor o 2 pojkar.
Söta är de iaf och har blitt lite bättre i temperament. Pojkarna lugnare än flickorna.
Föräldrar är Harley Quinn (black tan kh) och Ragge (Black tan bandad lh)
Teckningsförslag mottages tacksamt =)
Först ut, pojk 1 (övertecknad dutch?)

#15 Guuud vilken söt flicka! =D
åh vilka underbaringar! Är totalförälskad i fläckiga möss, och jag älskar den i #0! och lilltjejen i #10 
Ja sista tjejen är min favorit med :) Flickorna får stanna sålänge. Men pojkarna tänkte jag skulle få flytta. Har inte plats för mera pojkar just nu.
Wow, vilka grymt tecknade möss!
Det är helt klart Dutch du har där, utom flicka 2 som jag inte vet vad jag skulle kalla… De är även Tan, glöm inte det. Försök gärna avla bort det…
Ooooh! Flicka #10 var ju helt bedårande!
Paulina
#19 Jo de fick himla udda teckningar :)
Ne sista tjejjen där gjorde mig med fundersam när hon har så himla mycket vitt på framdelen av kroppen.
Jo jag vet ju det, det är ju min plan sen o få bort de.
Kille nr 1 är ju superduper fin :)
Hälsningar Malin
#21 skulle vara skoj å träffa dig o dina möss en dag
#22 Tack! Gillar hans jämna teckning :)
#23 hehe jo. Nu har jag ju hamnat långt upp i norrland. Men har ju planer på att flytta ner till Linköping igenså då blir det ju närmare. Då kan mna lyckas ta sig iväg till fler utställningar o träffar förhoppningsvis :)
och här är den söta nosen
(bilden ovan alltså, Littlems bild)
Tack Amaira! Jag är ju så dålig på det där med att trolla in bilder i inlägg. Men jag tycker som du, att det är roligare när bilderna syns direkt :)