sätta in bilderna i inläggen
Jag är lat när jag kollar forum. Jag orkar inte kolla länkar, och älskar när bilderna syns direkt i inlägget.
Det är inte svårt. Såhär gör man:
1. bifoga bilden som vanligt genom att trycka på "Browse" nedanför skrivrutan, och välj ut din bild.
2. Posta inlägget som vanligt.
3. Öppna din tråd och klicka på din foto-länk.
4. När du har din bild uppe, så högerklickar du på den, och klickar sedan på kommandot ""copy".
5. Gå sedan tillbaka till ditt inlägg.
6. Högst upp i högra hörnet av det, står det "Hantera inlägg" med blå text. Klicka där. Klicka igen på "Redigera inlägg". Då får du upp ditt skriv-inlägg igen! (obs, funkar enbart i en timme efter att du skickade det)
8. Nu högerklickar du igen, på den plats i inlägget där du vill ha din bild. Och så väljer du kommandot: "Klistra in".
9. Voila! Klart! Nu postar du bara ditt inlägg igen, och bilden finns med!!!
Demonstrationsmus är en ung Si-Di-Björn (föräldrar: Silva och Disko-Björn) som var en av Sveriges fulaste musar
men samtidigt en av de snällaste musar jag någonsin träffat!!! Givetvis ingick han i min sällskapsmusavel och finns kvar i "mina gener" (hos mössen alltså, inte mig).
Här kan man prata om "trubbnos"
.
Jag ÄLSKAR trubbnos och tycker Björns nos är det finaste jag sett!
TACK för tipset med bilder, jag hade ingen aning om det!
jisses sicken söting! 
vilken webbläsare använder du amaira? har för mig att det bara var i explorer detta trix funkade men jag kan ha fel :P
Har man iFokus plus behöver man inte krångla sådär, man bara kryssar i att bilderna skall visas.
Det finns även en inställning under "Mina inställningar" där du kan välja "Visa bilder i inlägg". Är dock ej säker på att det fungerar om man ej är iFokus plus.
I a f när man gör på det sätt du beskriver amaira, så blir det för mig och andra som har dessa inställningar TVÅ bilder i inläggen!!!
Därför använder vi inte detta längre, för att det är förlegat sedan 4 år, dock var vi en av de sajterna som började med saken. *stolt* 

Jag hatar när bilderna inte ligger i inläggen, för det tar tiiiid att öppna dem, tycker jag.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

#2 Exakt. Att kopiera in bilderna fungerar för tillfället inte i Firefox och Chrome. =3
För mig som har Firefox så funkade det inte att göra detta förut. Nu har jag vunnit ifokusPlus grejen i en tävling så nu slipper jag. 
Grodan: "Det finns även en inställning under "Mina inställningar" där du kan välja "Visa bilder i inlägg". Är dock ej säker på att det fungerar om man ej är iFokus plus."
Nej, det gör det inte. och jag tänker inte heller bli ifokusplussare, är så lite här, är enbart på MusiFokus när jag är här, och det går i perioder.
Och jag har explorer. 
Som Medarbetare och artikelskribent får man iFokus plustjänst.

Observera att detta nu är förbjudet.
Enbart medlemmar med iFokus plus får visa bilder direkt i inlägget.
Mvh Ellenfyrkant
Jag vet inte om det fungerar i Safari heller för jag är plusare. tycker det är helt ok att bidra om man vill ha in bilder.
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
#10 Va?
/Anneli

Det är en ny regel jag läst om på ett forum inte vanliga medlemmar har tillgång till. Så nu mer är det alltså bara ´medlemmar med iFokus plus som får lägga in bilder direkt i inläggen.
#11 Utkastad blir man inte men gissar att man bör få en varning.
Tycker det spridits dåligt ö.h.t. och jag hade ingen aning om det innan jag läste det i forumet jag nämnt.
Mvh Ellenfyrkant
#14 vi sätter våra egna Regler på mus-ifokus och så länge man kan göra det finns ingen anledning att bråka med någon som vill bemöda sig med att lägga in bilderna i inläggen för hand - jag gjorde ju själv detta i många många inlägg i flera år innan iFokus la till saken som valbar effekt vid ifokus-plus

#15 Så det gäller inte hela iFokus ? Tolkade det så då det stod på *IFOKUS IFOKUS*.
Mvh Ellenfyrkant
#16 jag förstår det