Varför bråkar dom?
En av mina möss bråkar med dom andra. Det låter ju inte trevligt när dom piper från sitt akvarium. Är rädd att hon skall göra något dödligt. Hon är minst av dom alla dessutom om det gör någon skillnad.
Hur bråkar hon? Jagar, rider, putsar väldigt hårt?
Hon jagar och jag tror att hon nyper den andra men har inte sett något för hon slutar när jag kommer närmare. har inte sett något på dom andra heller. Låter som värsta kattfajten.
Dom gör nog upp rang eller så, håll koll så ingen får sår eller liknande bara, jag tror att dom kommer sluta efter ett tag
Vad bra. Lite lustigt att den minsta av dom gör upp så där. Hihi. 
Jomen honor kan ju till och med rida på varandra vid brunst för att "hjälpa" varandra med alla hormoner som flyger runt. Håll koll så att ingen av dom blir tex bortjagad från mat och vatten, och inga sår uppkommer, det borde lägga sig efter ett tag :P
Okej. Vad jag sett så är det bara en liten stund. Som om hon vill vara där och sniffa medan dom andra inte gillar att bli sniffade i baken. Har inte sett dom jaga bort från tex. Ännu iaf. 
Kolla så att hon inte biter hål på dem. Kanske behöver den som bråkar lite mer aktivering och stimulans?
Ja jag får kolla. Skall bygga ett hus till dom men flera våningar och saker.