Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 886 ggr
UlrikaD
0

Vid vilken ålder?

Ni som har mushanar tillsammans, vid vilken ålder har de börjat bråka? Om de börjat bråka naturligtvis. Är det någon särskild ålder som man ska vara mer uppmärksam vid t.ex?

Jag har ju två bröder som bor tillsammans och en pappa som bor med sina två söner. "Barnen" är födda i början maj och är alltså snart 7 månader gamla.

Jag har hittills inte någon som helst tendens till bråk utan de sover i en hög tillsammans, putsar varandra och trivs bra.

Undrar lite om jag kommit över den svåraste åldern nu kanske?

Muszimba
0

Det är helt olika vad jag vet. Har haft ett par bröder från Elin(Vattnadal) som bodde ihop tills de dog och var då över 1,5 år.

StillaSinnet
0

De flesta jag har fått sära har jag flyttat vid 8-12 veckor, men jag har ju också haft hanar som har gått ihop längre än så. jag anser dock att det är en magisk gräns där runt 3månader.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

UlrikaD
0

Det var den där "magiska gränsen" jag var ute efter. Hoppas att mina får fortsätta att tycka om varandra då. Så härligt att se dem sova på varandra med svansarna inlindade i varandra.Skrattande

Evelyn
0

Jag har haft hanar som börjat bråka när de är 9 månader och året gamla.. Så de kan nog tyvärr börja bråka när som helst i livet :P

[Theriss]
0

Har haft olika. Om jag minns rätt så har det i alla fall varit allt från fem veckor till 1½ år.