Musträning
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mer från den fantastiska musägaren som tidigare gett oss videoklipp med musagility. =)
//Lina

Gud vad söta! Jag vill också ha tålamodet och kunskapen (framför allt det första) som krävs för att lyckas. Hur häftigt vore det inte att lära sina möss apportera?
Gud vad häftigt det är!!! Skulle göra vad som helst för att ha det tålamodet…. Nu när jag klickertränar hunden så har jag faktiskt funderat på att försöka klickerträna nån av råttorna men ja, så vare det där med tålamod… 
Gu så häftigt. :D Äckligt på slutet med kackerlackan.

En kackerlackcirkus vore nåt! Undrar hur lätta de är att lära saker? ;)
Råttor skulle nog vara lite lättare att klickerträna än mina möss. De äter sällan utanför buren och blir därmed lite svåra att belöna, mina gamla råttor var dock alltid jättegiriga när det kom till mat.
Otroligt! :)

#4 Jaa… <-< >-> undrar just om vi ska intelligensträna dem. Och göra det så lätt för dem att ta över efter det oundvikliga atomkrig som kommer förstöra typ, allt annat. Små överintelligenta kryp…
Fast iofs. Världen förstörs. Endast kackerlackor och några möss och råttor är kvar. Alla klickertränade så att de börjar göra piruetter varje gång de hör ett klickljud. XD Oh fuck, framtiden är dömd.
#6 ja men vem ska göra klickljudet om människan är borta hehehehe
det är så härligt att se möss som verkligen aktiverar sig
#4 Om du vill starta en kackerlackscircus så kan jag bidra med personal. :)

#8 Haha, på jobbet har vi regnskogen full med eventuella blivande akrobater annars ;) Undrar vad man skulle kunna använda som belöning till en kackerlacka. De gillar lukten av curry vet jag, men frågan är om de gillar att äta kryddan i sig. En droppe sockervatten kanske?
#6 Kackerlackor som gör piruetter - älskar idén!

Ett fel bara, djuren gör inte tricken när de hör klicket, utan gör tricket för att få höra klicket.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter