Möss säljes
Har ett gäng härhemma som söker nya hem. Endast som sällskap då Gandalfs mamma just fått en konstig knöl och de andra var en oplanerad kull vars mormor är morrhårstuggare. Men djuren är trevliga och funkar kanon som sällskap. Fler bilder kan fås vid intresse!
Först ut en trevlig kille vid namn Gandalf Grå som ska vara (om jag inte fått nått om bakfoten) en dove tan långhår. Har underbart långa morrhår och är framåt och nyfiken.Han är registrerad i svemus.
Pappa Ragge är svart tan långhår (har icke godkänd teckning).
Mamma Enya är svart tan texel (även där med nått sporadiskt vitt).
Det finns även en svart tan pojke i kullen. Lugn men inte så jätteframåt.
Gandalf Grå vill jag ha 75:- för. De andra 50:-, 80:- vid köp av 2.
Djuren finns i Umeå och hämtas här! Transport ordnas av köparen.
det kanske nappar om du skriver vart du finns:)
Ja just, alltid glömmer man nått :P
Mössen finns i Umeå. Just nu har jag inga planerade resor nånstans då jag kan ta med mig mössen. Så transport får ordnas av köparen.
Såg även nu att Gandalf visst inte alls är registrerad än. Hittade lappen igår i en hög med andra papper. Så den ska skickas in i dagarna, sen så ;)
vad sötta dom är jag undrar om hur myket dom kostar
och om det är honnor eller killar
Nu är regpper skrivna på alla men brevet har inte hittat lådan. Så ALLA ungar kommer va reggade.
Kön står vid bilderna.
Pris är 75:- för Gandalf och 50:- för de andra.
Dina möss är så fina, Littlem!
kan du hika bilder och vart bor du
för jag vill köpa två möss
11 Hon bor i Umeå står i inlägg #7
ok
fanny du vet väl att det ligger utanför stockholm.Och du sa ju att du inte ville ha fler möss har du ändrat dig nu eller?
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
ungefär hur långt bort ligger umeå från stockholm?
//Nova
#15 Ca 64 mil enligt Eniro ;)
Åker dock neråt ibland. Nästa gång blir väl i januari troligtvis.
okej jag tror inte jag kan åka så långt men jag får leta vidare.För jag är riktigt sugen på 2 mushonor men är inte säker ännu måste ju ha plats och tid för dem i sånna fall.
//Nova