Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 1103 ggr
[YlvaP]
0

Knasiga möss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina tjejer har gjort något roligt i sitt akvarium. Dom har nämligen flyttat boet till andra sidan akvariet och inte vilken sida som helst. Nä dom har lagt boet rätt under Vattenflaskan. Snacka om lata. Behöver inte ens gå ur boet för att dricka. Haha! dessutom håller dom på att höja den tror jag för det ligger en massa spån där i hörnet.

Mina knasiga tjejer. Flört

[nataschaj]
0

hahaha gud vad sött!

[YlvaP]
0

Skrattande

Vattnadal
0

Se bara upp med det lite, för om pipen hamnar i strö kan flaskan tömmas och boet blir rätt blött.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[YlvaP]
0

Ja det är sant borde kolla. Men jag har inte upptäckt att det skulle var så än men jag skall hålla kolla absolut. :D Fick lägga en bok övanför också ifall dom får för sig att börja klättra upp på flaskan.

Binajis
0

Säkert på att de har bo där? Mina tjejer har tendens att försöka "gömma" Vattenflaskan, vilket ju liknar ett bo men de sover tryggt i andra sidan av akvariumet :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

[YlvaP]
0

Jo då dom har bo där. Dom har grävt ner sig där. Till en början hade dom boet på andra sidan men bytte nu när flaskan kom upp.