Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 927 ggr
Muszimba
0

OT. Julfest.

Ska sticka till jobbet ca 12:45 för att jobba några timmar innan det bär av till julfesten med de flesta kollegerna på restaurang Lilla Persien som ligger i Slakthus-området granne med golfbollen i Stockholm, dvs Globen. Det blir att dra på sig den lilla svarta, nitbältet med kedjor och kögklackade skor med ca 10 cm hög klack.. De flesta lär inte känna igen mig med det klädvalet då jag brukar ha modell mjukisbyxor och t-shirt/polotröja när jag jobbar.

Ratata
0

You go girl! ;)

Det är kul med personalfester när man får se alla klä upp sig. De flesta orkar ju inte riktigt piffa till sig när man ska till jobbet, så är det på mitt jobb iaf. Ha det så kul i kväll!

Vattnadal
0

Hoppas du har skoj Anna!Cool

Vi ska ha fest med jobbet imorrn, men jag har hög feber och stannar hemma… Gråter

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Muszimba
0

SkrattandeHade kul. Blev kallad rockbruden av några av cheferna som vet hur jag är klädd på jobbet, de andra tyckte det var kul att jag äntligen klädde mig raffigt. Blev en lite sen kväll med ingång innanför lägenhetsdörren runt midnatt efter 3 glas vitt vin och 3 glas Baileys likör på både restaurangen och på pubben efteråt med en kollega.Cool

StillaSinnet
0

#3 Ååååh, vad härligt!

Själv var jag på julbord igår. Städad sådan. Jag delade en flaska rött med en kollega men avstod dansen och var hemma 22:00. Jag skulle. Nämligen upp och öppna idag så klockan ringde 04:45…varför kan kommunen aldrig lägga julfesten på fredagar? Vi får ju ändå betala alla starkdrycker själva…

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Vattnadal
0

Imorrn har jag julfest hemma, med lajvgänget, och firar samtidigt 2 som nyss fyllt år. Febern är lite snällare idag, hoppas på ännu bättre imorrn.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Grodan
0

Jag, hund å iller hade lussebulls och snöbollsfest på snöiga uteplatsen i helgen. Var mest skotta snö som gällde. Iller hjälpte till… (tyvärr finns inget bildbevis)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️