Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1181 ggr
[921113]
0

möss köpes i gävleborg:)

hejsan:) jag vill köpa mus och har erfarenhet av smådjur. men tycker det är svårt att hitta någon som säljer:( har ni några bra tips på folk som säljer eller ni kanske rentav säljer själv? jag är villig att åka i hela gävleborg, till sundsvall, falun och borlänge. själv bor jag i söderhamn. i

Lamina
0

Är du beredd att åka till Falun kan jag hjälpa dig lite att utvidga sökområdet. Bor nämligen i Falun och kommer åka runt en del den närmaste tiden. Närmare bestämt Örebro och Västerås i början av Januari och Sthlm i slutet. Har inget emot lite reskamrater. ;)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[921113]
0

jag är definitivt sugen på att följa med:)

Lamina
0

#2 Nja, det blir nog lite svårare då jag åker tåg… Tänkte ju snarare på fyrbenta reskamrater. ;)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Evelyn
0

Elin (Vattnadal) föder upp möss och bor i Norrsundet, ca 6 mil norr om Gävle, och jag själv bor i Sundsvall och jag kommer att ha möss till salu nu i början av året :)

Annars kan du kika under "uppfödare" på SVEMUS hemsida!

Vattnadal
0

Fel Evelyn, på namnet, Norrsundet var mitt gamla boställe, nu är det Odlingen, som ligger 6 mil norr om Gävle, 3 mil från Söderhamn.

Vi har pm:at, TS och jag. Har troligen inga honor till salu nu, pga miott avelsuppehåll, men hanar finns kanske nån. Annars har jag säkert en hel del inom en snar framtid.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Evelyn
0

#4 Gah, det visste jag ju! Vet inte varför jag hakat upp mig på Norrsundet! Har sagt det förr vet jag :P Skyller på att jag jobbat mycket och är hjärntrött, denna gång ;)

Vattnadal
0

Men jag bodde där i 10 år, även om du aldrig var där… Tungan ute Fast du hade rätt på avståndet, inte illa, för en överarbetad norrlänning!

MVH Elin

[921113]
0

Lamina jaha då fattar jag:P det skulle ju oxå vara ett alternativ:)

Vattnadal
0

Bara jul passerat vet jag om jag har någon hona att sälja oxå.

MVH Elin

[921113]
0

okej det är ju bra det:)

[921113]
0

hjälp… läste en jättebra tråd igår som handlade om hårlag på möss men kan inte hitta den igen:(

MP160
0

#11 Har du provat söka? Kollat i kategorierna, kanske var det en artikel? Vet du vem som skrev den?

Evelyn
0

Jag tror inte jag kommer ha några honor till salu innom närmsta tiden, supertrevliga hanar dock! :)

[921113]
0

okej vad är det för hanar då?

Vattnadal
0

Jag kan ha 2 argente creme långhårshanar, av klassisk vattnadalstyp, dvs korsade. Temperamentet är det bästa jag har, i princip, men är osäker på om jag verkligen ska sälja dem. Har 2 bröder med pappan och 2 yngre som går i en annan bur, en 3:e av de yngre går i karantän med en inköpt hane.

Efter inför-julen-burstädningen vet jag om jag har 2 honor till salu, eller inte. Låter dock systerdottern välja i första hand, så måndagen den 27:e kan jag ta emot besök för koll av möss, om du är intresserad.

Börjar burstädningen idag, får se om jag hinner med alla, eller om jag sparar nån till imorrn.

MVH Elin