Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 938 ggr
ivanhoe81
0

dax att leka Grinch nu

just nu hatar jag julen, har inte varit med om något bra just idag

1. är förkyld
  2. en av mina möss fick somna in idag
  3. en hylla i kylen lossnade så all min mat åkte ut på golvet så jag är utan mat till annandagen då ica öppnar igen (har några ägg som överlevde och 3 hamburgare att steka kvar i frysen)
  4. katter som lyckades öppna skåpet med glas och river ut några glas i golvet

väntar bara på att få en komet i skallen så har jag fått så mycket otur det går att ha idag

[YlvaP]
0

Men usch vilken start på dagen du fått. Hoppas att det iaf kommer ett mirakel så du överlever.

MP160
0

Usch vad jobbigt Rynkar på näsan

ivanhoe81
0

ja det har varit en lyckad start på julafton, bestämde mig för att gå och lägga mig och somna om efter allt som hänt så jag hoppas resten av dagen bara blir bättre

Grodan
0

hm… asch då… mest oroar det mig att du inte har mat… folk sitter ju med värsta överflödet på matbordet idag, kan du inte hälsa på hos någon och få lite mat? och att affären är stängd? gah? finns sådant fortfarande? tycker det finns öppna affärer överallt nuförtiden… ibland kan man dock behöva gå en bit…

kram

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ivanhoe81
0

närmaste som jag kan besöka för att få mat bor 7 mil bort, men jag upptäckte att okq8 var öppet så jag fick lite dyr mat så jag klarar mig tills ica öppnar igen

StillaSinnet
0

Rackarns…så där ska man inte ha det på julafton Rynkar på näsan.

Jodå, här i vår håla är också allt stängt på julafton. Fast skyltarna på ica bedyrar; Öppet Alla Dagar 8-21. Gud, så de ljuger!

Jag hoppas ändå du får en trevlig helt med dina små vänner där hemma :)

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

ivanhoe81
0

håller med att man inte ska ha det så här på själva julafton men men vad ska man göra när man har otur som fan Rynkar på näsan