färger, teckningar och hårtyper
Jag gissar lite här bara
Emil: Agouti, nån from av teckning, texel/astrex (långshårslockig, hjärnsläpp om vilken som är vilken…)
Jonathan: Choklad, funderar på om man ser lite foxmage där också, korthår, inte satin
Thor: Nån form av agouti? korthår
Hona 1: Cinnamon texel (eller astrex, menar iaf långhårslockig)
Hona 2: Dove astrex eller texel, osäker på vilken
Hona 3: Argente korthår
Hona 4: Argente med nån form av teckning, korthår
Hona 5: Dove tan, korthår
tack så mycket
hon skrev lite om thors färg nu
han är mörk grå med lite lila i. och svart stänk på bla öronen
Varför används så grova handskar?
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
#20 Du tog frågan ifrån min mun, undrar jag oxå
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Står om handskarna i #6
hon har en liten rädsla för att bli biten men samtidigt vill hon ha möss, hon försöker övervinna sin rädsla
hon blev biten ganska mycket då hon hade praktik på en djuraffär plus att hon hade zoodjur hemma från den affären som högg
#23 aha…ja, då förstår jag. bra gjort av henne att börja jobba med sin rädsla :)
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
#24 japp, hon vill allt hålla på med dem och man måste ju börja någonstans
hon kan hålla på med dem utan handskar om jag lyfter upp dem för det är oftast då hon har händerna nere hos dem som de hugger henne eller biter henne, inte dessa utan de gamla hon haft men de har tillochmed bitit mig

Hu! Jag förstår henne. Jag har haft två, tre perioder när jag bara vågade plocka upp mössen med vantar, efter hemska bett från djuraffärsmöss. =/ Det gör ganska ont faktiskt, på ett särskilt sätt. Då föredrar jag både hund, kanin och kattbett.
har blivit biten av möss, råttor, gerbiler, kaniner, degusar, katter, hundar, underlater och nymfparakiter
jag föredrar att inte bli biten alls hehehehe men i mina fingrar gör hundbett mest ont, de andra djuren kan jag ha hängandes i fingret som om det vore ett fiskedrag utan att jag tänker på det

Oj! Det var värst. Själv skyggar jag från de flesta bett. Men jag gillar hundbett! ='D Till och med blödande, elaka sådana. Skumt, jag vet. o_0 Men det är väl nåt kvarvarande från min mini-masochist-armskärnings tid, eller nåt. Sköldpaddor tycker jag är värst i bettväg av alla. o.o;; Läskiga små elakingar. Jag gillar inte små saker som bits! XD
Musbett i fingertopparna är ju helt hemskt! finns inget värre.
jaså jag känner inte musbett eller sådant jag men så har jag dålig känsel, känner inte ens om det rinner blod från fingertopparna men däremot känner jag hundbett och sådant som har större tänder konstigt nog
jag har fått en underlat handtam på 30 minuter men jag fick plåstra om fingrarna efteråt då jag hade x antal öppna sår men jag kände inget men men det är jag det hehehehe
men hon älskar mössen och börjar våga att stoppa ner handen utan handskar men hon vågar inte lyfta upp dem utan handskarna