Good Morning 22/3!
Good Morning to You All!

I haven´t sleept all night, but will try to sleep now…
Why is it so difficult? Read a book? No, if it´s a good book I can´t stop reading… Look on telli? That usually works but… I haven´t got any TV… I will just try to count mice (instead of sheeps).

Good morning all mouselovers.

Godmorgon!
Eftersom tråden ligger i fikarummet är jag svensk, för trött för att tänka…
Ska fixa frulle till mig och hundarna, lite kläder på mig, och sen åka till jobbet. Fast ödlorna måste få mat, och mössen en snabbkoll först. Och då måste jag stänga av datorn och masa mig från datastolen, suck!
Vi får hem fisk till jobbet idag, fast bara sötisar. Nästa vecka kanske jag och Andreas åker till Korallrevet i Södertälje och handlar hem saltisar, det blir roligare!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Åhhh Korallrevet i Södertälje… dit var det längsen jag var o handlade … Den butiken är kul att handla i ja o titta i också *ler*
Jag har sovit dåligt.. vanligt i och för sig… tittar in en kortis bara o säger hej till er.
Kram
Gomorron från en amaira också.
Vad jag ska göra idag? Förutom det vanliga som tar sin lilla tid och stora kraft. Fortsätta vårstädningen, ute och inne. Röja och köra sopor till sopstationen. Kanske cykla en "långtur" med sonen, det brukar vi roa oss med flera gånger i veckan, det uppskattar jag så mycket. 
Pussa på mus-raringarna förstås! Har några "bebisar" som kräver sin extra beskärda puss-del.
Jag är MUS-GALEN!! Hoho hoho hoho *stort hjärta*
Morrn morrn.
Underbart väder idag. Nyss inkommen från morgonprommisen med vov.
Ha det så härligt i vårvädret!

haha… vilken FUUUUUUUUUL Belle!!!

Hahaha jag tycker den är bra. Känner mig sån varje morgon! 
Jaaaaaaaaaha då blev det God kväll för min del
Har varit i skolan och kom hem från dansen för ett liitet tag sen. Det var jättekul på dansen idag
Vi lärde oss ragga! otroligt roligt :D