hejsan allihopa!
Dags att säga hej! Jag skrev upp mig här för ett tag sedan men har varit lite sen på att säga halloj! Korta snabb fakta: 36 bast, djurtokig (ingen hoarder…), sambo, hus, 2 katter. Jobb. Artistisk/frilans tecknare. www.twospotz.com. Modellhäst samlare sedan 1986. Diggar Predator, Aliens, hellboy, CATS, Transformers etc. Inga vanliga pudra-näsan-tjej saker här inte. ;-D
IAF, dags att erkänna att mus är i fokus här också. Jag sade farväl till mitt sista marsvin för några månader sedan. Tyvärr kräver de goa gurkmonstren så mycket plats och tid att jag inte orkar med några grisar just nu. Men jag hade möss när jag var liten och har alltid haft en viss förkärlek för dessa små charmtroll.
Så nu plneras det för 2 stycken damers nya liv här hos oss. Och platsen är utsedd också - alldeles bredvid mins tudio, i hallen utanför kontoret. Massor av aktivitet - vi går förbi hela tiden! Så nu gäller det att hitta två trevliga damer som får flytta till Fritsla!
Välkommen! Kul att du hittat hit! 

Välkommen till sajten! Hoppas du kommer att trivas. Har du några funderingar är det bara att höra av dig till oss Medarbetare eller till Sajtvärd. :)
Mvh Ellenfyrkant
Välkommen! Kul med nya musgalningar :) Jag har själv haft marsvin och älskar dem. Det är så mysigt att lyssna till alla deras ljud och jag önskar att jag någon gång kan skaffa mig sånna igen. men precis som för dig så är det platsen det hänger på. Mössen har tagit över mitt liv just nu och ger mig så mycket mer än jag trodde var möjligt <3!
Lycka till i sökandet av din önskemus!
Ps: var ligger Fritsla???
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Välkommen hit! °<§:D<-<
Fritsla ligger drygt 2 mil söder om Borås. :-) Så finns det några mus-igt folk här omkrign så vore det kul att bubbla lite. :-)
Göteborgare har vi väl…det är nog det som är närmast dig. Men jag vet att det finns natalråttor i Markaryd och Värnamo :)
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare