Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 189 ggr
Grodan
0

Tips: NIX-Telefon

Vill du spärra din (hem)telefon mot reklamerbjudanden, insamlingar osv så kan du göra det genom NIX-Telefon.

Ring bara 020-27 70 00

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Highlandertess
0

Jag har det och det funkar bra. Men har man någon gång varit medlem i någon bokklubb, filmklubb eller prenumererat på någon tidning så kan de kringgå det där och ringa ändå :-/

[Theriss]
0

Är med men vissa snirklar sig in ändå. Och de ringer alltid när man är upptagen och verkligen inte vill bli störd, det slår aldrig fel!

Muszimba
0

Vi har NIX här hemma och det är ju såååååååååå rackans lungt nu.

Denna kommentar har tagits bort.
svartlila
0

jamen man får undersökningar och skit efter sig oxå ..fy fan va de snirklar in sig…

asså telefonförsäljare måste vara de hemskaste jobbet och mest förnedrande…jag testade de

ja råkade ringa hem till en avliden kvinna vars barn svarade..och mannen var måttligt glad..å skällde ut mig för noter.att hans kära Britta var död sen 6 månader tillbaks..

sen dess vägrar jag jobba som de..och PLUS att jag ja ringde för Hörselskadades rixsförbund..ja jösses..

Elyria
0

Är nog knäpp, men jag vill inte ha nix. Jag vill inte vara utan reklamen i brevlådan heller. Det är ju ett sätt att hålla koll på vad som finns och vad saker och ting kostar… Men jag är rätt bra på att säga nej - ibland med en gång, ibland inte förrän de stackarna gjort allt för att få mig att säga ja…

mandymoo
0

#6 då är jag med knäpp… för jag vill också ha reklamen i brevlådan.. den kan jag välja själv om jag vill eller inte vill läsa och när…

dreamiz
0

Jag är också ansluten till Nix o det är så himla skönt att åtminstone slippa de flesta försäljarna.