Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 590 ggr
RosaKiwi
0

KÖPES: Dutch eller fläckig mushane köpes!

Hej hej!

Jag önskar köpa en mushane som är dutch eller bara rentav fläckig ^^

Jag bor i skåne, lite utanför malmö.

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

alkemistens
0

Åh! Synd att du bor så himla långt bort! Jag har nyligen fått ett gäng fläckiga musungar. Och jag antar att någon av dem är en pojke. Tänk om det kunde lösa sig med transport!

Här har du länken till mitt inlägg, med bilder.

http://mus.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=8d9ebc24-d0e3-4592-b455-71ade969ca5e

RosaKiwi
0

Så söta =) Ja det e synd =( var bor du?

alkemistens
0

Hudiksvall/Hälsingland.

Transport brukar kunna ordnas till sthlm, men det är ju ändå en låååång tur för dig!

enbartmalin
0

Jag har en hel del fläckigt just nu :)

Hälsningar Malin

RosaKiwi
0

oki =) var bor du?

enbartmalin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Mellan Landkrona och Eslöv.

Ej könsbestämda

Hälsningar Malin

enbartmalin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 3 honor, Hanen stannar

Hälsningar Malin

[Kamillah]
0

#7 aj aj aj… vill hemskt gärna ha en av de där små pluttarna sen! :P
Och nu fick jag höra från ajanki att min lilla tjej inte kommer vara leveransklar på måndag, så jag vet inte hur det blir nu om jag ens får henne. verkar vara lite svårt att fixa leverans därifrån. :/

ajanki
0

#8 Om du tror att du lättare kan få upp mössen från Malin så får jag väl skicka ner tjejen till henne igen

enbartmalin
0

#8 Nej Anette sa att hon inte verkade färdig/redo, samma med hennes syskon här hemma.

Hälsningar Malin

[Kamillah]
0

#9 Jag är inte riktigt säker, aldrig behövt fixa transport eller så innan men kollade vart du bodde och det verkade lite "utanför" eller vad man ska säga. Kollade dock nu på djurtransport och i februari så finns det transport från lund till stockholm. Så det kanske är bättre att skicka tillbaks henne?

Förlåt TS för OT.

ajanki
0

#11 Ja, en bit utanför Göteborg är ju väldigt utanförFlört

[Kamillah]
0

#11 Haha är dålig på att förklara vad jag menar. Men tänkte att du kanske inte hade lust>/möjligheten att åka in till centrala göteborg för att överlämna musen till någon som kan fixa den vidare till stockholm haha :P om du kan det så är ju det bättre.

ajanki
0

#13 Nej, det jag menar är att det stannar faktiskt tåg på vägen upp till Stockholm från Göteborg, kan möta upp på både Herrljunga och Vårgårda central.

Jag tror inte att Malin bor så jättenära Lund heller men jag kanske har fel.

Var ju synd att det skulle bli så krångligt när jag faktikt bara ville hjälpa till!

[Kamillah]
0

#13 ah, tänkte inte på tågen riktigt. Tänkte mest bil :P Båda alternativen finns ju.

Jadu, ibland går inte allt riktigt som planerat tyvärr.. men det ordnar sig nog på något sätt. (:

enbartmalin
0

Det är ju inte "bara att skicka ner henne" heller.
Så nära bor vi inte och det krävs att någon ska hit eller om jag ska till skara.

Jag har ca 3 mil till Lund, så det är inte direkt grannbyn, men inte super långt.
Men då krävs det att hon är här, så lättast är nog förslaget Anette kom med i inlägg #14.

Hälsningar Malin

[Kamillah]
0

#16 Jo det förstår jag ju. Men eftersom ajanki sa att hon kunde skicka ner henne till dig igen först så antog jag att hon eller du skulle träffas i framtiden eller så.

Då kollar jag och ser om det finns folk som ska åka göteborg-stockholm med tåg då.

enbartmalin
0

Ja, alltså jag åker till Skara nån gång om året och har en vän som åker ner ibland, men det kan ju dröja till sommaren :P Det är inget inplanerat än iaf :)
Jag vet iof inte om Anette har planer på skåne tur?

Hälsningar Malin