Musmiljonär...
Fan, fan, fan, fan.
En av mina pojkar ur gamla tjuvparningskullen smet igår. Dörrar stängdes. Katter hölls under strikt koll. Fällor gillrades.
Katten tog honom inte - Puh.
Nej… istället tog han sig in till flickorna.
Så nu räknar jag med flertalet kullar med skumma färger gosh darn it… Smita och para sig verkar gå i släkten. >_<
Iiiiih…. Illa 

Eller hur? T_T Och jag kan ju inte ens slå ihjäl f-ing getingar, så jag kan ju inte kulla heller. Har redan bett pappa hjälpa mig med en av mössen som är sjuk om hon verkar bli sämre.

#3 Jaa. ={ Nå, flickorna är ju rara i alla fall så jag får en massa snälla bastards. -.-U
ooohhh…stackars dig 
Hoppas han inte tog sig på alla ;S
Hur många flickor har du?

#5 Deeet hoppas jag också. Jag hade bara fyra i den buren när han kom ut, tack och lov! Och en är förmodligen infertil.
Vad bra att det inte var för många…håller tummarna för dig 

#7 Tack. ^_^

Hur länge kan han ha varit med dem då? Timmar eller dagar?
Har du tur var ingen hona brunstig, om det bara var en kort stund han var med dem.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Har du kollat i slidan på honorna om de har någon cervixplugg? Om hanen fullgjort parning sitter en vaxartad plugg i vaginan upp till 24 timmar efter parningsaktens slut… Ett mkt säkert sätt att se att honan är parad!

#9 Han kan inte ha varit där mer än 24 timmar. Men så länge kan han ha gömt sig i nåt bo i alla fall.
Jag hoppas att de lyckades vara icke-brunstiga. Men det känns som att han inte borde ha hoppat ned till dem om de inte luktade gott. Hoppas att de inte är som människor och anpassar sig för att brunsta samtidigt, då kanske bara en var brunstig.
#10 Dammit! Den är väl borta nu då. =/ Men det ska jag komma ihåg.
om du är musmiljonär vad är då inte jag mus-miljadär??
blind som jag var så lät jag en hane gå tillsammans med 7 honor (måste ha stoppat en hona och en hana i fel låda då jag delade på en kull, för det var först en hona som gick med 2 hanar och nu en hane som gick med en massa honor och de kom från samma kull)
dax att försöka kulla bort en del men jag är som dig klarar inte slå ihjäl en geting förutom sådana som lider och är sjuka
än så länge har det bara kommit runt 20 ungar och det är 1 eller 2 som fortfarande är stora och runda
#21 Men OJ! Jag har 50 avelsmöss men har då aldrig stoppat ner fel mus i fel bur…hur kan det bara hända?
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
trött i huvudet när jag skärade på dem troligen, eller så kollade jag inte noga vilken burk jag stoppade dem i innan de fick sina nya burar
dax att trippelkolla könen för mig innan jag stoppar ner några hos honorna

#12 Stackare. <={
#15 jag klarar mig på nåt sätt
pga detta så har jag en kompis som tar hand om några av de äldre mössen åt mig

Vad skönt. <=)
Såg du några "pluggar"?

Nej. Men mer än 24 h hade ju gått, så jag litar inte på att de inte är dräktiga. *Snyft* <={
*tass* verkar någon vara dräktig?

Nej, mycket mystiskt nog blev det inga bebbar. =D Jag antar att de inte var brunstiga när han var inne hos dem. Han ville visst bara ha sällskap. Så hipp hurra för det!
yay :D
Åh vad skönt! Har funderat länge på om du fick massa bebbar eller inte men har inte hittat tråden så tack för att du puttade upp den mieeow :D
vsg ^^