ÅRSMÖTET på söndag...
… glöm inte det. 
Hoppas på att få se många av er.
Info om när och hur, finns i Husmusen. Men jag finner det ingenstans på internet… bara det här:
Ska bli så kul!!! 
Vi ses där alla som kommer
Ska bli superkuuul!!!!

Jag åker redan nu, för att hinna med att umgås med Uppsalafolk och Therese, samt öva på att hitta till skolan min kurs ska vara i…
Vill någon mig något akut, så är det mobilen som gäller. Här eller via mail finns jag inte förrän tidigast imorgon kväll.
Kram på er, så hoppas jag vi ses imorrn!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Jag kommer o hittar ju tack o lov *ler*

Så nu har jag då hunnit med morgonsysslorna .. trots att jag självklart försov mig och ingen av hästarna var medgörliga i morse *ler*… dom tyckte nog att jag var där lite tidigt o föste ut dom i hagen…
Nu ska jag ialla fall ge mig av mot stationen o hämta upp Lisaisa o Laika sen mot årsmötet *ler*

Ha det så bra på årsmötet, och bestäm bra saker.
Vi åker till Karlstad i stället - på husdjursmässa…

Sjuk så jag kunde inte komma idag och hämta hem 2 möss!! 
Det var synd Mr.Nibbles, för vi hade väldigt trevligt!
Fast jag vill inte ha årsmöte eller annat möte en dag då man ska ha ställt om klockan… 

Vad gjorde ni då? Vad bestämde ni? Berätta för oss som inte var med…

Årsmötesprotkollet är klart o iväg till dom som ska justera så snart kan du läsa allt på hemsidan *ler*…
Men i korta drag så pratade vi, diskuterade, röstade, skrev, lästa *ler*…. sen åt vi ost, nötterm frukt, bröd, chip…. *mums*…. sen tittade vi på möss o några böt…
Ja i korta drag *retas*
Precis, vi kan ju inte skvallra här…?
Det var trevligt och roligt! Det kan man väl berätta
Och intressant, man lärde sej mycket. Det var mitt första årsmöte.. Hehe..
Så jag lärde mej hur det gick till. Visste ingenting om det innan nämligen ;D :)

Näää vi skvallrar väll aldrig 
Men lovar att snart är hela protokollet uppe *Ler*