Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 232 ggr
Vattnadal
0

Godmorgon 27:e mars!

Jag har klivit upp tidigare än vanligt, och ska jobba fast jag inte ska jobba på tisdagar egentligen…

Jag ska åka till Korallrevet och hdnala saltfisk till jobbet på torsdag, och jobbar i affätren i dag istället. Eftersom jag har en läkartid på morgonen, så får jag då jobba till 19…

Hoppas att min nya läkare är bra, och att dagen inte blir för slitig, då jag får jobba ensam 16-19, lönedag och allt…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

mandymoo
0

Är så avis på dig som ska till Korallrevet på torsdag *ler* Håller tummen för att din nya läkare är bra.

Själv då, ja det blir en väntans dag. Min väninna ska kallas in akut för röntgen o det ska kollas upp varför inte dialysen fungerar som det var tänkt…. så jag ska åka med henne. Så idag gör jag absolut inget alls… jo ska ev på kort lunch bara…

[mjuue]
0

Good afternoon :P

Jaag kom precis hem från skolan. Ska provasätta ihop Rödisen och Mamman. Nån skrek kl.6 på morgonen så var tvungen o sära på dom igen…..

Undrar varför dom inte går ihop me en gång :( Dom har fått vara uppe tillsammans många gånger.. och så. Först hälsa på varann o vara med varann.. sen in i buren.

dreamiz
0

Här har det bara varit det vanliga: jobb, vila, skura burar… Har ju fått hem ett par nya marsvinspojkar o de är bara så söta. Ni kan tro det är fullt tjatter i köket numera. Härligt o avkopplande! Mössen står också där då jag så gärna vill se dom så mycket som möjligt. Räcka ut tungan