Två muslingar
Tänkte jag skulle vissa lite nya bilder på mina tjejer, tycker det var ett tag sedan
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
-
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
-
//Frida
Bara för att hon är så söt 
//Frida
-
//Frida
-
//Frida
Hallå någon där?
//Frida
Sniff sniff vem är du då?
//Frida
Avslutar med denna bilden som jag tycker om rätt mycket
.
//Frida

Åh, vad söta de är!
Så de bor kvar alltså? 
#10 Jupp och kommer få bo kvar så länge dom lever
, det tilltog att klia och bli prickar på handen efter att dom andra mustjejerna jag hade åkte, jo det kliar fortfarande på handen men inte alls lika mycket och det blir inga prickar längre hälldre :). Är superglad för det, för nu kan jag ju ta upp och gosa med dom
. Tycker det är lite konstigt dock för det började i samband med när jag köpte dom andra mössen, var ingenting när jag bara hade domhär tjejerna och slutade när dom mössen flyttade. Kan det vara så att jag var allergisk mott dom mössen men inte mott dessa?
.
//Frida
#11 Kan ju vara så att dom här små sötingarna är du liksom "imun" mot men du kanske inte hann bli imun mot dom andra tjejerna. Min mor är allergisk mot katt, alla katter förutom våra två, dom är hon nästan "imun" mot på nått sätt eftersom hon får stå ut med dom varje dag. Jag vet inte om det funkar så men låter väl rätt logiskt :P

Hade inte de andra annat hårlag också? Kanske fanns nåt protein på dem som dessa krulliga skönheter saknar. Himla kul att de kan få bo kvar iaf! :)
#13 Jupp dom var långhåriga.
//Frida
#14 din bur så väldigt intressant kan du inte lägga ut en bild på den, hur den är intredd osv?
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
#12, #13 Hade ju en hanmus innan dessa kan jag tilläga och samtigt som dessa möss och han var det inga problem med häller (han vara abby lh) att hålla på med.
#15 Mustjejenas terrarium..
Brukar ha flera saker, men igår när jag gjorde rent så slängde jag hängmatan och höboen som hängde uppe i taket, samt grenarna då jag haft dom sakerna så länge. Den är 60 x 40 x 40 cm ;).
//Frida