Akvarium/ terrarium
Nu har även jag slängts med i kuligheten med att låta sina gnagare bo i akvarium/ terrerium. Sitter och kikar på blocket för fullt och har hittat några intressanta annonser. Kollar på såna från 110L - 160L ungefär. Har helst så stort som möjligt men behöver anpassa lite efter hur stor byrån som den är tänkt att stå på är känner jag. 
Egentligen behöver jag ju inga fler burar men tycker det är kul med akvarium eftersom de är så fina, genomskinliga så att man ser allt, så kan man ha ngn fin bakgrund, berika mer naturligt med ett finare resultat etc. Blir väl snart någon kul impulsköp känner jag. Kom påt igår!
Jag gillar fynd, men djur är inget jag impulshandlar med. så ni behöver inte oroa er. 
Skulle gärna ha fiskar, men eftersom jag inte har möjlighet till det får jag väl stoppa ner några springare istället. 
Mvh Ellenfyrkant
Ett tips: Köp så stort akvarium du vill, såga sen ut en skiva i samma storlek, lägg den på byrån och vips så får buren plats ;D
Hälsningar Malin

#1 Tack för tips men jag vill ha det stilfullt. 
Mvh Ellenfyrkant
Hehe :P Ofcörse ;)
Hälsningar Malin

Nu har jag kanske hittat ett som jag ska köpa! 
Ett fint terrarium motsvarende ca 95,5 L.
Mvh Ellenfyrkant
Då håller vi tummarna för det! :D
Hälsningar Malin
spännande! 

Transporten löste sig inte, tyvärr.
Kollar på några andra nu där jag bor så att jag iaf kan hämta själv om det skulle vara så. 54 respektive 55 liters.
Mvh Ellenfyrkant