4 mustjejer säljes
Pga allergi har inte mina möss fått den tid dom behöver. Allergin blir bara värre, så ser ingen annan utväg än att låtta någon annan ta hand om dom.
Det är 4 tjejer som kan säljas 2 och 2, men helst alla 4 tillsammans då dom är väldigt tajta.
Är dock inte så änkla att få upp, då jag som sagt inte kunnat hantera dom på ett tag och tar gärna i dom så lite som möjligt. Men uppe i handen är dom goa.
Först är det Vallmo och Sympfony som är två black tan texel, två systrar. Identiska utom att ena tjejens svans är halva vit på. Kommer från Ulrika här på forumet och är födda i maj i år. Säras inte på.
Sen har vi Saga och Frejya som är födda 21/9 alltså inte alls gammla och dom är även systrar. Är inte riktigt säker men tror färger/teckning är Blue sable på Saga och Beige Dutch fox på Freyja, båda är långhår. Uppföda av en vid namn Pernilla.
Deras terrarium kan även köpas med vid köp av alla eller så säljs det separat efter tjejerna är sålda. Snyggt enligt mig med ett mått på 60cm x 40cm x 40cm (b ,l ,h), med venterlation på taket och under dörrarna. Lite gnagt på vid ena skenan där dörrarna går men annars inget att säga om det. Köpt helt nytt för bara några månader sedan. Säljer det för 500 kr, och billigare med mössen. Bild kan vissas vid intresse.
Vill ha 40 kr/st.
Finns i Rävlanda men kan ta med dom till Göteborg. Kontakta mig på pm eller min mail: Magnussonfrida@hotmail.com
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Saga
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
och frejya
//Frida

Åh, så fina tjejer! Tycker jättesynd om dig, Charlie, vet precis hur det känns när man inte kan ha kvar sina älsklingar p.g.a allergi. Fick gå igenom samma sak med mina älskade råttor. Hoppas verkligen att du hittar något fint hem åt dem!
Nu har Freyja och Saga flytta hem till min kompis så nu vill mina svarta flickor hitta något hem. Gjärna ett hem som ger dom tid att söka kontakt. Kanske med flera kompisar?, inget måste men dom trivdes rätt bra med flera sovkompisar.
//Frida

Åh, texel som är sååå vackert! Jag hade gärna tagit dem, men har tyvärr lite för smått boende för att klämma ihop 5 tjejer =/
kan inte ta emot heller, har redan för många möss hemma
Båda tjejerna tillsammans.
//Frida

#7 sötisar
.
Kunde ha tagit alla fyra, men ville inte riskera något. Du vet du nog varför
.
//Camilla
#8 Jo, men är glad att 2 av dom fick komma till dig ellerfall
.
//Frida

#9 joo… du får komma och hälsa på dem någon dag
.
//Camilla
Sorgligt att du är allergisk. Anar ett julfoto där i inlägg 7 
#11 Jo känns inte alls roligt, har ju inte haft möss länge häller, och tycker ju dom är så charmiga små djur
. Jupp ett litet julfoto på dom
.
//Frida

Har dom andra två hittat något hem? Jag bor i Göteborg nämligen.
#13 Dom har fått stanna kvar här hemma, då det inte kliar eller bli utslag på mig längre, slutade i samband när dom andra tjejerna flyttade.
//Frida

Åh så skönt att det gick över! :) Underbart sööta må jag säga!
Åh vill så gärna köpa dem genast! Hör av dig om du ångrar dig!