Mus iFokus

Mus

Etiketter: till-minne-avin-memorian
Läst 676 ggr
jauchzet
0

Farväl fina Tatum

Jag är så hemskt ledsen för att jag fick avliva min fina Tatum som jag bara haft i 2 veckor, men som förra veckan började uppvisa problem med hjärtat. Men jag hade fäst mig så mycket vid henne under de här två veckorna och jag saknar henne så.

Älskade Mamsen, ta hand om Tatum i mushimlen nu.

Vi saknar er, våra fina älsklingtjejer och vi hoppas att ni har det bra nu.

Gråter

Nali
0

R.I.P Gråter

[MatildaWi]
0

RIP :'(

MP160
0

Beklagar verkligen! Gråter

Sov gott Tatum!

Grodan
0

Jag beklagar sorgen, samtidigt som jag är övertygad om att det var bäst för Tatum.

Nyfiken, du skriver att du bara hade henne i 2 veckor. Men du hade ju hennes mor… Hade du inte kullen hos dig?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

jauchzet
0

Tack så mycket allihopa! Antar att ni allihop vet hur det känns!

#4 Jag hoppas också det, men jag blev lite sur över att sköterskan inte sövde henne först! Musen jag avlivade i januari blev sövd. Hur brukar de göra?

Jag köpte henne och hennes syster av ajanki, men mamman har aldrig bott hos mig. Jag hade ju en ensam hona sedan hennes kom pis belv avlivad och då löste jag och anette det så att jag fick dom två systrarna, eftersom de jag hade tingat inte var levernasklara. Honan som var ensam mådde så dåligt av att vara ensam och ville inte göra nåt annat än sova så det kändes skönt att slippa vänta längre.

ajanki
0

Åh, vad jobbigtGråter Tänker på er!

Sov gott lilla Tatum

jauchzet
0

#6 Tack Anette! Jag tror att det var bättre än att hon skulle bli sämre och sämre. Men hon var en fantastisk liten tjej. Jag kommer verkligen sakna henne. Så synd att vi inte fick mer till tillsammans… Rynkar på näsan