Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 348 ggr
mandymoo
0

Ni som har uppfödarnamn

Jag undrar om ni har någon egen liten logga. Som ni har t ex på hemsida osv. Eller använder ni ett visst typsnitt, färg osv - berätta o visa *ler*

Ja även ni andra som föder upp kanske har något som ni använder, visa gärna ni också.

TacoBelle
0

Såhär ser min banner ut till min hemsida.

Grodan
0

Jag utvecklade faktiskt tre loggor när jag mest skrev för hand. Logga 1: min underskrift. Logga 2: Arinella´s. Logga 3: Morakullan´s. Skrattande Kanske skulle göra om dem till lite datavänligt?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

Snygg #1

#2 Ja det skulle vara kul *ler*

Flera ??? Kanske ni som inte har uppfödarnamn eller uppfödning men kanske har en ide om logga om i fall att… visa den ni med *ler*

amaira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nix, jag har ingen logga.

Japp, jag leker med logg-idéer. Ska leta reda på några, har dem i lite olika filer.

t.ex. denna:

amaira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och denna:

mandymoo
0

Jag gillar den sista mest av dom två *ler*

cosmonita
0

Och jag gillar den i inlägg #4 , synd bara att något skymmer kanten av höger öra. Du kan säkert trolla bort det i redigeringsprogrammet, duktig som du är amaira.

Terato
0

Tyckte #4,5 var grymt härliga! Älskar kompositionen och typsnittet! Det ser så vänligt ut! Oskyldig

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

amaira
0

#7 Ja det har du rätt i. Och ja, det kan jag trolla bort. Om jag vill och hinner. Fel årstid att sitta vid datorn, och sedan har jag väl tröttnat på dessa bilder också.

Ska jag ha logga, så lär den ändras varje eller varannan månad! Skrattande (mest beroende på väder och vind)

Tack Terato!