Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1210 ggr
[FRllDA]
0

Hona sökes!

Tråkigt nog måste jag leta ny burkompis till min hona (som snart blir ensam).

Jag ställer inga krav på utseendet då hon endast skall vara en mysig sällskapsmus. Hon skall dock vara engelsktypad (för att vara i sammas storlek som min hona).

Jag bor i Halland så gärna någonting i närheten. Självklart sträcker jag mig längre om jag måste!

jauchzet
0

Ajanki i vårgårda kanske får engelska bebisar (jag hoppas på det för jag vill ha två), men det dröjer isf. Om du vill ha någon ganska snabbt så kanske du inte ska begränsa dig till just engelsktypade? Men det kan ju finnas någon annan som bor längre bort ifall du verkligen vill ha en sådan just nu. Det är däremot inga problem att blanda svensktypade och engelsktypade om det var det som du menade. Jag har haft en av varje och dom var jättebra kompisar!

Glad

ajanki
0

#1 Ja, vi får se hur det blir här med sjukdomen jag fått på mina möss…

Jag håller med jauchzet att en svensktypad skulle gå lika bra som sällskap, jag har också "blandat" i burarna och det fungerar jättebra!

jauchzet
0

#2 ja, förbaskade sjukdom! Rynkar på näsan Om det inte blir några engelska bebisar så begränsar inte vi oss till det när väl sjukdomen försvunnit. Då får det bli två svenska. Tycker egentligen inte att det spelar så jättestor roll. Mest att vi har haft en engelsk och det hade varit kul med två igen om du ändå har.

[FRllDA]
0

Okej då kör vi på det! Svensk - eller engelsktyp spelar ingen roll längre! :)