Marsmusen
Posta bidrag
- ladda upp foto och skriv berättelse om musen -
i denna tråd
till och med 25/2!!!
Mouse of the month; Mars!
Upload a picture of your mouse and a personal story about it, in this thread. Pixels about 800x600 (larger is ok - it will automaticly be resized to maximum 800 pix width). Only one pic per member. Until February 25th!
Varje månad har vi en tävling: månadens mus. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin tammus, ca 800 pixlar brett, samt en personlig berättelse om den. Endast ett bidrag per person. Månadens mus avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet
Sedan kommer någon av dessa möss koras till årets mus. Det kommer ni; medlemmar i musifokus få rösta om! Årets mus kommer förutom äran vinna ett musligt pris!
Obs! Ett bidrag / person gäller! Välj ett foto som är ca >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.
Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/2. (omröstning sker sedan endast till den sista i månaden)
Glöm ej den personliga berättelsen om musen!
Det här är Chilloutareas Pastell.
En underbar Amberhane som nu har flyttat till Kent och Kerstin. Jag kommer sakna honom mycket för han är så kelig och vill bara vara till lags. Han är värd att få bli pappa och det hoppas jag han kan få bli inom kort :)
Amber är dessutom en färg som passar honom. Färgen är lika mjuk som Pastell själv 
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Här har ni in nakna fuzzy hona Fluffy =)
Hon är väldigt bly och försiktig till skillnad från hennes burkamrat :P
Dock väldigt nyfiken! Ser så roligt ut "ska jag fram? nä jag springer tillbaks. Eller fram? Hon kan ju ha nått gott" haha
Hon vill nog vara en liten fotomodell för hon brukar göra sig bra på foton :P
Nu ska jag komma och va petig men 25/1? 
#4 hehe… ändrat 
#4 Haha, du anar inte hur jobbigt det är att leta reda på varenda liten siffra i den långa texten och ändra varje månad, man blir förvirrad! Men bra att du sa det xD
Milo är min första mus, när jag väl skulle skaffa mus så var jag bestämd för att ha en som liknar musen i The Green Mile eftersom det är min favorit film. Jag tänkte först att jag skulle träna den i konster osv. precis som på filmen, det jag inte förstod är hur kär man blir i dom små varelserna. Milo blev en riktig vän, han klättrar på mig och myser med mig, han verkar även förstå mig. Möss är smartare än man tror. Det han sitter i är en halva av ett kokosnötsskal som jag la i igår, han verkar gilla det jättemycket redan. Skulle jag få välja skulle nog alla få ha en mus som husdjur eller iallafall bekanta sig med dom otroliga små varelserna.
Mitt nyaste tillskott. Lilla Louis (efter Louis Vuitton) - sv ag kh. Jag har inte haft henne mer än några dagar, men jag kan säga att jag är helt såld. Den musen har inga rädslor. Klättrar snällt upp i handen utan någon som helst godisträning. När man möblerar om i buren så hjälper hon till (ser det ut som) haha! Flyttar man allt bomaterial så tar hon en liten pappersbit och lägger den i den nya högen! Och för att inte nämna tassdarret! Jag tror att hon kommer bli en toppen mus!